Nie cierpimy na brak dobrych pomysłów, powiedział Matt Webster z Criterion na temat systemu Autolog znanego z Need for Speed: Hot Pursuit.
Nie cierpimy na brak dobrych pomysłów, powiedział Matt Webster z Criterion na temat systemu Autolog znanego z Need for Speed: Hot Pursuit.
Zarówno Criterion, jak i Electronic Arts wiedzą już, że system Autolog to był strzał w dziesiątkę. Świadczy o tym chociażby fakt, że odebrali nagrodę BAFTA za najlepszy tryb sieciowy. Na temat systemu, który zobaczyliśmy w Need for Speed: Hot Pursuit wypowiedzieli się różni pracownicy Criterion.
Okazuje się, że osoby odpowiedzialne za ścigałki mają wciąż masę pomysłów, których nie udało się zrealizować przy okazji Hot Pursuit. Uważają, że rywalizacja pomiędzy graczami to fantastyczna sprawa, a Autolog daje w tym temacie niemalże nieograniczone możliwości. Pytanie tylko w jakiej grze poza nadchodzącym Shift 2: Unleashed zobaczymy Autolog.