Nicolas Games opowiada o swojej przyszłości, czyli kilkanaście projektów w toku i współpraca z Konami

Krzysiek_Ogrodnik
2011/03/21 18:07
4
0

Nicolas najwidoczniej chce przebić dokonania City Interactive. Uda się? Nie wiem, ale lista projektów, które mają dostarczyć firmie pieniądze jest długa.

Najważniejsza informacją, którą wyniosłem z konferencji było ogłoszenie nowej daty premiery Afterfall: Insanity i oficjalne potwierdzenie wersji konsolowych. Co poza tym?

Odrobinę miejsca poświęcono Arena Morte, która niestety okazuje się być raczej prostą grą społecznościową, a nie wysokobudżetowym produktem, którego kanałem sprzedaży miały by być sklepy. Arena Morte ma trafić na Xbox Live Arcade, PlayStation Network, Onlive, NGP, iPada, iPhone'a, a także inne „wiodące platformy”

Kolejną produkcją jest Ghost Hunter, gra augmented reality skierowana głównie do dzieci. Cała zabawa polega na bieganiu po domu z konsolą i szukaniu duchów – obraz z kamery urządzenia jest przetwarzany, produkcja umieszcza tam duchy, a zadaniem małego gracza jest łapanie zjaw przy użyciu różnych gadżetów. Wiodąca platformą jest 3DS, gra trafi jednak także na urządzenia z iOS-em i Androidem.

Extraction Point to zabawna historia. Pamiętacie anulowaną grę Duke Nukem: Critical Mass? Cóż, Nicolas najwidoczniej nie lubi, by praca studiów z nim związanych szła na marne, dlatego postanowił lekko zmodyfikować produkcję, tak, by nie kojarzyła się z dopakowanym twardzielem, i wydać ją pod nazwą Extraction Point właśnie. Gra trafi na PSP, 3DS-a i NGP.

Nicolas zapowiedział, że współwydawcą i współdystrybutorem trzech wymienionych wyżej gier (Afterfall: Insanity nie liczę) będzie... Konami. 60% praw do wspomnianych marek należy do Nicolasa, resztę dzierży Konami.

GramTV przedstawia:

Gene Labs to prosta produkcja o bakteriach opracowywana na DSWare, WiiWare, iPhone'a, Ipada i pecety – gra już trafiła na niektóre z wymienionych platform.

Galactic Siege ma być kosmicznym shooterem w pełnym trójwymiarze. Statkami kosmicznymi postrzelamy na 3DS-ie, PSP, iPadzie, iPhonie i komputerach osobistych.

Circus to zestaw imprezowych minigier. Target? Dzieciaki. Na Wii gra skorzysta z dobrodziejstw Wii Motion Plus i Wii Balance Board, będzie też wersja na 3DS-a.

Valet Mania, gra o parkowaniu samochodów gameplayowo przypominająca Flight Control przygotowywana z myślą o iPadzie. Wygląda przyjemnie, ale gigantycznym hitem raczej nie będzie.

Nicolas ogłosił też współpracę z Robomodo, developerem, który ostatnio dał światu grę Tony Hawk: Ride. Owocem kooperacji mają być trzy projekty, które ujrzą światło dzienne w ciągu najbliższych dwóch lat. Pierwszym będzie tajemnicza gra Death Stalker, kolejnym niezapowiedziany jeszcze projekt, firma pomoże także przy tworzeniu Arena Morte - Nicolas szczególnie chce skorzystać z doświadczeń studia wyniesionych po produkcji gier z serii Motral Kombat.

Innym partnerem spółki jest Union Entertaimnent, firmą, która jest swego rodzaju bazą zdolnych ludzi pracujących w branży. Union wspierał produkcję takich gier jak Turok, Uncharted, Lair, The Darkness i innych. Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie firmy.

Ostatnim kompanem Nicolasa na tym łez padole jest Replay Games. Współpraca firm sprawi, że niezależna produkcja Vanessa Saint-Pierre Delacroix And Her Nightmare (trailer powyżej) zostanie wydana w sklepach. Znacznie lepszą informacją jest jednak fakt, że na rynek ponownie trafi odświeżona wersja pierwszej części Leisure Suit Larry. Data premiery została ustalona na czwarty kwartał tego roku, platformy docelowe to 3DS, urządzenia Apple'a i sprzęty z Androidem. Jeśli jednak wszystko pójdzie dobrze, to gra trafi też na Xbox Live Arcade, PlayStation Network, Facebooka i OnLive'a.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
22/03/2011 09:01

Nicolas póki co dziarsko się lansuje, ale że tak spytam... robią teraz 500 gier naraz, a jakie udało im się skończyć? Zakładając, że coś cokolwiek udało im się dokończyć i wydać - którą z ich gier warto kupić?Póki co tylko słyszy się "Nicolas to, Nicolas tamto", a o ich tytułach wielkie zero, poza wiecznie przekładanym Afterfallem, który co chwila zmienia podtytuły i silniki, na których się opiera... Nicolas z zewnątrz wygląda jak grupa niezdecydowanych modderów, a nie jak developer. Ja rozumiem, że jakiś rozgłos jest potrzebny, ale niech on wiąże się z konkretami ;]

Usunięty
Usunięty
22/03/2011 07:37

ten duke nie za ciekawie sie zapowiada

Usunięty
Usunięty
22/03/2011 00:48

Czy ja żyję w raju? W polsce powstaje tyle gier na konsolę Niny, a mało kto ją posiada, hahaha.




Trwa Wczytywanie