Eidos Montreal wspomagany przez Nixxes przy Deus Ex: Bunt Ludzkości na PC

Patryk Purczyński
2011/03/23 21:59
4
0

Studio Nixxes miało znaczący udział w produkcji pecetowej wersji gry Deus Ex: Bunt Ludzkości. Eidos Montreal wnikliwie oceniał jednak prace ekipy - zapewnia Jean-Francois Dugas.

Eidos Montreal wspomagany przez Nixxes przy Deus Ex: Bunt Ludzkości na PC

Jeśli w pecetowej wersji Deus Ex: Bunt Ludzkości będzie coś nie tak (w odróżnieniu od wydań konsolowych) lub tez będzie się ona wzbijać ponad te z Xboksa 360 czy PS3 wiedzcie, że nie należy winić lub dziękować za to wyłącznie ekipie Eidos Montreal. - Gra była tworzona wewnątrz firmy, ale we współpracy - przyznaje Jean-Francois Dugas. Studiem wspomagającym Kanadyjczyków jest holenderska załoga Nixxes.

- Wszystkie projekty były tworzone i zmieniane w Montrealu, a dopiero potem wysyłane do Nixxes - tłumaczy Dugas. - Oceniamy ich pracę. Mówimy, co się sprawdza, a co nie. To taki sam proces. Jest identyczny, za wyjątkiem tego, że programiści nie siedzą w tym samym studiu. To ta sama gra z tym samym zespołem odpowiadającym za kreację i troszczącym się o projekt - dodaje.

GramTV przedstawia:

A my uzupełnijmy, że Nixxes to holenderskie studio, które jest zaprawione we wspomaganiu innych ekip. Pomagało m.in. przy Lara Croft and the Guardian of Light oraz Tomb Raider Underworld (w obu przypadkach chodzi o wersje na PC i PS3), a także całkowicie obsługiwała port Kane & Lynch 2: Dog Days na komputery osobiste.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
24/03/2011 14:22

No to Nixxes ma całkiem dobrą reklamę jeśli byli odpowiedzialni za Larę i TR: Legend. Kane & Lynch było kiepskie ale to była raczej przypadłość gra jako takiej i na wszystkich platformach a nie wersji PC.No to do sierpnia :)

Usunięty
Usunięty
24/03/2011 09:13

Crysis 2 już został wykastrowany żeby pasował do konsol. Ciekaw czy Deus Ex też zostanie konsolowym eunuchem.

Usunięty
Usunięty
23/03/2011 23:22

Ja tam nie mam milych wspomnien z K&L 2 Dog Days, szczegolnie na Win7.




Trwa Wczytywanie