Studio Nixxes miało znaczący udział w produkcji pecetowej wersji gry Deus Ex: Bunt Ludzkości. Eidos Montreal wnikliwie oceniał jednak prace ekipy - zapewnia Jean-Francois Dugas.
Studio Nixxes miało znaczący udział w produkcji pecetowej wersji gry Deus Ex: Bunt Ludzkości. Eidos Montreal wnikliwie oceniał jednak prace ekipy - zapewnia Jean-Francois Dugas.
- Wszystkie projekty były tworzone i zmieniane w Montrealu, a dopiero potem wysyłane do Nixxes - tłumaczy Dugas. - Oceniamy ich pracę. Mówimy, co się sprawdza, a co nie. To taki sam proces. Jest identyczny, za wyjątkiem tego, że programiści nie siedzą w tym samym studiu. To ta sama gra z tym samym zespołem odpowiadającym za kreację i troszczącym się o projekt - dodaje.
A my uzupełnijmy, że Nixxes to holenderskie studio, które jest zaprawione we wspomaganiu innych ekip. Pomagało m.in. przy Lara Croft and the Guardian of Light oraz Tomb Raider Underworld (w obu przypadkach chodzi o wersje na PC i PS3), a także całkowicie obsługiwała port Kane & Lynch 2: Dog Days na komputery osobiste.