Twórcy najnowszej, ósmej już, odsłony serii Silent Hill przyznali, że początkowo chcieli zaimplementować tryb multiplayer w Downpour. Dlaczego ostatecznie zmienili decyzję?
Twórcy najnowszej, ósmej już, odsłony serii Silent Hill przyznali, że początkowo chcieli zaimplementować tryb multiplayer w Downpour. Dlaczego ostatecznie zmienili decyzję?
W rozmowie z serwisem VG247 Tomm Hulett, jeden z pracowników czeskiego studia Vatra Games przyznał, że tryb sieciowy w grze z cyklu Silent Hill musiałby być naprawdę świeży i przekonujący.
We wczesnym stadium produkcji gry rozważaliśmy stworzenie trybu multiplayer, ale jednocześnie nie było to dla na coś, co chcieliśmy wpychać do naszego dzieła na siłę. Gdybyśmy jednak się na to zdecydowali, to musiałby on być naprawdę świeży i przekonujący. Ostatecznie przystanęliśmy na zaprojektowaniu świetnego tytułu dla pojedynczego gracza.
Hulett dodaje, że jego zdaniem możliwe jest stworzenie horroru z trybem kooperacji, tak jak ma to miejsce w przypadku Resident Evil 5 (yyy... czy to na pewno horror?) bądź Dead Space 2, ale musi być to świetnie przemyślany i dobrze pasujący do całości element.
Innymi słowy w Silent Hill: Downpour zagramy sami. Znowu.
Źródło: VG247