Kilka dni temu prezentowaliśmy pierwszy pamiętnik twórców SSX: Deadly Descents. Dziś mamy dla Was kolejny filmik z tej serii. Tym razem twórcy opowiadają o fizyce, rozgrywce oraz trikach.
Co więcej, nie tylko opowiadają, ale także pokazują. Mamy szansę zobaczyć fragment rozgrywki z wersji alpha, nagrany w zeszłym miesiącu. Ponadto prezentują jeden trik oraz omawiają sposób, w jaki projektowane są trasy. Todd Batty, creative director w oddziale EA Canada pracującym nad SSX: Deadly Descents, omawia także najważniejsze czynniki, które przyświecają zespołowi deweloperskiemu podczas pracy. Jednymi z nich są wykreowanie świata, w którym gracz pojechać może praktycznie w każdą stronę, wyeliminowanie elementów powodujących frustrację oraz stworzenie momentów, które zapadną w pamięć graczy.
Następny film z cyklu "tworzenie SSX: Deadly Descents" pojawi się już 18 kwietnia. Będzie poświęcony głównie projektowaniu oraz wyglądowi poziomów.
SSX: Deadly Descents tworzony jest na PlayStation 3 oraz Xbox 360. Premiera gry odbędzie się w przyszłym roku.