Nie tak dawno dowiedzieliśmy się, że w Prey 2 nie będzie portali zmiennej grawitacji. Dziś powracamy do tematu, gdyż głos w sprawie zabrał jeden z założycieli Human Head Studios.
Nie tak dawno dowiedzieliśmy się, że w Prey 2 nie będzie portali zmiennej grawitacji. Dziś powracamy do tematu, gdyż głos w sprawie zabrał jeden z założycieli Human Head Studios.
Human Head Studios przy produkcji Preya 2 inspirują się takimi tytułami, jak Mirror's Edge, Mass Effect, Riddick, Red Dead Redemption oraz Blade Runner. Reinhart wyjaśnia, że gra zaoferuje otwarty świat z otartymi przestrzeniami, a dzięki rzucanym przez różne elementy otoczenia cieniom będziemy mogli niepostrzeżenie zlikwidować przeciwników.
Bohaterem pierwszego Preya jest indianin Domasi "Tommy" Tawodi, który walczy z obcymi na statku kosmicznym. W "dwójce" wcielimy się natomiast w Killiana Samuelsa, zwinnego szeryfa i strażnika więziennego, który opanował sztukę Parkour (Mirror's Edge). Zmiana bohatera jest podyktowana chęcią rozwinięcia marki, ale mimo Tommy wciąż jest ważną częścią uniwersum Prey i Prey 2. Skoro już o uniwersum mowa. Human Head Studios tworząc Prey 2 chce zbadać inne części świata Prey oraz rozwinąć go.Prey 2 ukaże się w przyszłym roku na PC, Xboksie 360 i PlayStation 3. Do wiadomości dołączyliśmy najnowsze screeny z gry.