Nowa klasa w Guild Wars 2 - Inżynier (Engineer)

Grzegorz Bonter
2011/05/19 16:59

Po dłuższej przerwie ArenaNet uraczyła nas informacjami o kolejnej klasie z Guild Wars 2 - Inżynierze.

Nowa klasa w Guild Wars 2 - Inżynier (Engineer)

ArenaNet znów wypuściło odrobinę informacji o Guild Wars 2. Tym razem poznaliśmy nową klasę, Inżyniera (Engineer). Jak łatwo się domyślić, postać tego typu będzie korzystała nie tylko z broni palnej, ale również i mechanicznych zabawek.

Podstawową bronią Inżyniera są pistolety. Co ciekawe - może on walczyć zarówno z jednym pistoletem i tarczą, jak i pójść w ślady gwiazd hollywoodu i mierzyć do wroga z dwóch pukawek. Akimbo style.

Jeżeli chodzi o pozostałe zabawki Inżyniera w Guild Wars 2, to mamy tu do czynienia z mechaniką podobną do tej znanej z Elementalisty. W danym momencie Inżynier może używać jednego z Kitów (u Elema są to żywioły), które zostały rozdzielone pomiędzy dwie grupy - Weapons Kit i Backpack Kit.

Wśród broni generowanych podczas używania Weapons Kit znajdziemy miotacz płomieni (Flamethrower) oraz Elixir Gun. Każda z tych specjalnych pukawek daje nam nowy zestaw skilli do wykorzystania - miotacz płomieni podpala wrogów, odpycha ich wybuchem lub przyciąga siłą ssania podciśnienia. Elixir Gun z kolei pozwali nam męczyć wroga "laserowymi" strzałami lub wielką plamą kleju.

Backpack Kit daje nam nieco szerszy wachlarz możliwości. Na liście atrakcji są tutaj Tool Kit, Grenade Kit, Bomb Kit, Mine Kit, Med Kit. Tak jak w przypadku Weapons Kitów, tak i tutaj otrzymujemy nowe umiejętności. Taki na przykład Bomb Kit pozwoli naszej postaci na rozstawianie bomb prochowych, dymnych czy oślepiających.

Idziemy dalej, wycieczka. Czas na Wieżyczki (Turrets) Inżyniera. Po rozstawieniu danej wieżyczki, w miejsce zużytego do jej stworzenia skilla pojawia się mocniejsza umiejętność. Po zbliżeniu się wroga do Thumper Turret, zostanie on powalony przez potężny wstrząs. Jeżeli więc rozstawimy taką wieżyczkę, to będziemy mogli wywołać jej zadziałanie, ale o większej mocy. Niestety, tego typu zabawek nie da się rozstawiać w nieskończonej liczbie - po jednej kopii na każdy rodzaj wieżyczki.

GramTV przedstawia:

Na koniec został Tool Belt - jest to dodatkowy pasek umiejętności, który pozwoli Inżynierowi na wzbogacenie zadziałania skilli z głównego paska. Efekty takich kombinacji mogą być różne. Taki chociażby Med Kit w połączeniu z umiejętnością z Tool Belta podleczy nie tylko naszych kumpli, ale również nas samych.

Więcej o Inżynierze na oficjalnej stronie Guild Wars 2.

Komentarze
34
Usunięty
Usunięty
20/05/2011 12:49
Dnia 20.05.2011 o 00:31, EmperorKaligula napisał:

> Co wy widzicie w tłuczeniu jednakowych potworków i pseudo-fabule? mowisz o Dragon Age 2 ? to co napisales pasuje idalenie nie tylko do DA2, ale tez do wielu innych gier ''singlowych'', nie wyszla Ci prowokacja, musisz bardziej "przytrollic" w wolnym czasie ;)

Prowokacja jak najbardziej wyszła, skoro odpowiadasz. ;) I nie nie mówię o ponoć niezłym DA2, ale o produkcjach pokroju Heavy Rain czy Alan Wake. Multiplayera brak, co świadczy o trochę ambitniejszym podejściu do tematu ;)EOT.

Usunięty
Usunięty
20/05/2011 11:21
Dnia 20.05.2011 o 10:55, tzs napisał:

> Fantasy powinno zostać fantasy, a nie modnym ostatnio dokładaniem zupełnie nieklimatycznych > gadżetów, może niedługo dodadzą statki kosmiczne. No i oczywiście nie możemy zapomnieć > o obowiązkowym według ostatnich mód dodaniu piratów i zombie. Piraci i zombie już się pojawili w GW1 :] A skoro w GW2 podniesie się (będzie podniesione w sumie) Orr to pewnie będziemy walczyć z piratami-zombie. Zgroza

Dla mnie to narzekanie przedmówcy przypomina niegdysiejsze narzekania "znawców" uniwersum Might&Magic, którzy nie chcieli zgodzić się na zamek "Forge" w HoMM3, bo ich zdaniem gobliny z laserami nie pasowały do konwencji. Niestety żaden z nich nie wiedział, że Kreeganie, to kosmici a nie diabły, a średniowieczne klimaty to efekt wyniszczającej cywilizację wojny.W pierwszym GW technologia już była rozwijana (materiały wybuchowe krasnoludów, żółwie oblężnicze z armatami na plecach, czyli początki broni palnej itd.), wiec skoro akcja dzieje się 250 lat później to oczywiste, że nastąpił jakiś rozwój technologiczny. A no i Mursaat byli kosmitami, żeby była jasność, a na piechotę do Tyrii nie przyszli - to tak w kwestii tych statków kosmicznych ;)Swoją droga z piratami to różnie, choć najczęściej są, ale fantasy bez zombie i innych nieumarłych to prawdziwa rzadkość.

Usunięty
Usunięty
20/05/2011 10:55
Dnia 20.05.2011 o 09:36, Galder_Grasfiord napisał:

Fantasy powinno zostać fantasy, a nie modnym ostatnio dokładaniem zupełnie nieklimatycznych gadżetów, może niedługo dodadzą statki kosmiczne. No i oczywiście nie możemy zapomnieć o obowiązkowym według ostatnich mód dodaniu piratów i zombie.

Piraci i zombie już się pojawili w GW1 :] A skoro w GW2 podniesie się (będzie podniesione w sumie) Orr to pewnie będziemy walczyć z piratami-zombie. Zgroza




Trwa Wczytywanie