Pierwszy gameplay z Dead Island

Adam "Harpen" Berlik
2011/05/23 10:31

Jak dotąd Techland opublikował jedynie pamiętny filmik z Dead Island, teaser na silniku gry oraz całkiem sporo screenshotów. Czas najwyższy, byśmy mogli ujrzeć gameplay! Poniżej znajdziecie ponad 10 minut rozgrywki.

Walka z zombiakami przy pomocy kija baseballowego, maczety, czy też karabinu, przemieszczanie się po świecie gry nie tylko pieszo, ale i samochodem, rozmowy z postaciami niezależnymi, otwarte przestrzenie i klaustrofobiczne lokacje, a także sukienka bohaterki zlewająca się z podłogą (czytaj: przenikające tekstury), to tylko niektóre elementy zaprezentowane na gameplayu z Dead Island.

Dead Island trafi do sklepów w tym roku. Gra ukaże się na PC, PlayStation 3 oraz Xboksa 360. Zachęcamy także do zapoznania się z pierwszymi wrażeniami autorstwa Zaitseva i wywiadem z twórcami.

GramTV przedstawia:

Komentarze
49
Usunięty
Usunięty
26/05/2011 15:41

Gameplay jest bez rewelacji.Po świetnym zwiastunie mamy walkę z kukiełkami, pozbawioną tego "czegoś więcej".Piękna jest tylko sceneria, a reszta do bólu standardowa i sztuczna.Nie czuć ciężaru rozgrywki.Na razie wielkie rozczarowanie.

Usunięty
Usunięty
24/05/2011 17:53

Skakanie jest bardzo słabe; kopanie też wygląda słabo(ta noga jest jakaś chuda!); wygląd jak i animacja i mechanika broni również cienka(bardzo przypomina tą z Dooma na komórkę); dużo, bardzo dużo bluru(na którego tak często narzekają ludzie grający w gry od Codemasters...); wskaźnik biegu podczas biegu ;o(imo jest w złym miejscu i mogliby się bardziej postarać, zwykła zadyszka w postaci odgłosów by wystarczyła); jak na grę FPS imo za dużo tego interfejsu(co chwile pojawiają się jakieś szpetne napisy/liczby/ikony); poza tym gdzieś mi zalatuje takim kiczem za 10/20 zł...Acz liczę na tą grę, a wady które wymieniłem nie są nie do naprawienia...

Usunięty
Usunięty
24/05/2011 12:45
Dnia 23.05.2011 o 20:50, gogiell napisał:

> Wkurza mnie tylko to, że za kolorowe to wszystko - te wskaźniczki, ikonki itd. Faktycznie, na tropikalnej wyspie powinno być szaro i ponuro jak pośród przeciętnego polskiego blokowiska. A skoro gra została utrzymana w takiej a nie innej kolorystyce, to jaki jest sens dodawać mhroczno-ghotycko-shatanistyczne ikonki? To nie "rdzawy" Stalker.

Nie przyczepiłem się do stylistyki krajobrazu. To tropiki, więc i musi być słonecznie i kolorowo.Chodziło mi tylko o te wszystkie wskaźniki, elementy HUDu, cyferki itd. które nieco biją po oczach.Albo te wszelakie punkty za zabijanie zombiaków/w różne części ciała, w konkretny sposób - przypomina Bulletstorma i Dead Rising 2Jeśli będzie to wszystko można wyłączyć to będzie dobrze. Ja do tego tytułu ( przynajmniej po pierwszych zapowiedziach i trailerze ) podchodzę jako do poważnej gry, z dość ciężkim klimatem, a nie durnej rozwałki.I mam nadzieje, że taką właśnie się ta gra nie stanie.




Trwa Wczytywanie