Przedstawiciele studia ArenaNet zdradzili w krótkim wywiadzie, jaki był ich zamysł podczas tworzenia najnowszej klasy postaci z Guild Wars 2, czyli Inżyniera.
Przedstawiciele studia ArenaNet zdradzili w krótkim wywiadzie, jaki był ich zamysł podczas tworzenia najnowszej klasy postaci z Guild Wars 2, czyli Inżyniera.
"Nasi inżynierowi faktycznie walczą, więc mają kilka sposobów na zadawanie obrażeń. Jak w przypadku wszystkich naszych profesji (uważam, że jest to szczególnie prawdziwe dla Inżyniera), staramy się umożliwić różne style gry i przełączanie się z jednego w drugi w krótkim odstępie czasu.
W jednym momencie Inżynier może rzucać med packi, lecząc tym samym towarzyszy. Za chwilę przełącza się on na mine kit i wyrzuca na około miny, aby zabezpieczyć punkt przed ich zdetonowaniem. W następnej minucie taka postać może przełączyć się na strzelbę lub pistolety i zadać więcej obrażeń. Jeżeli potwory są zaraz przy tobie, to możesz sobie z nimi poradzić wykorzystując bomby (...) To zamienia Inżyniera w postać walczącą czasem i w zwarciu".
Dobra - wszystko jest piękne i ładne. Inżynier to dynamiczna klasa. Kto jednak będzie się czuł najlepiej grając tego typu postacią?
"Myślę, że jest to klasa dla graczy, którzy lubią planować. Inżynier to głównie przygotowania - odpowiednie rozstawianie min tak, aby zmaksymalizować zadawane obrażenia, ustawianie wieżyczek w odpowiednich miejscach oraz rzucanie med packów tam, gdzie twoi sojusznicy mogą stracić zdrowie.
Oprócz tego Inżynier ma potencjalnie aż sześć slotów na bronie (...) To oznacza, że Inżynier może być jednocześnie skomplikowany i prosty w użyciu. Wszystko zależy od ciebie. Myślę, że ta klasa podpasuje ludziom, którzy cenią wszechstronność".
Pełny wywiad znajdziecie na stronie StrategyInformera.