Twórcy Red Faction: Armageddon liczą na aktywność fanów

Patryk Purczyński
2011/05/30 14:47

Główny projektant Red Faction: Armageddon zachwala silnik GeoMod 2.0 i liczy, że miłośnicy gry wykorzystają jego potencjał. Podsuwa też kilka własnych propozycji.

Twórcy Red Faction: Armageddon liczą na aktywność fanów

GeoMod 2.0 - tym narzędziem powinni się zainteresować kreatywni gracze - przekonuje David Abzug, główny projektant Red Faction: Armageddon. Sam tytuł nie będzie jednak korzystał z dobrodziejstwa, jakim jest ingerencja fanów. Abzug przyznaje co prawda, że taki pomysł pojawił się na wewnętrznym forum forum twórców, ale porzucono go na wczesnym etapie produkcji. - Podjęliśmy taką decyzję z uwagi na ilość dostępnego czasu - tłumaczy.

Jednocześnie zapewnia, że wspomniany już silnik, na którym oparta jest strzelanina Red Faction: Armageddon kryje w sobie wielki potencjał. Liczy też, że nie zostanie on zmarnowany. - GeoMod 2.0 to niesamowita rzecz - stwierdza i obrazuje jego moc: - Budynek w Red Faction, w kwestii procesora i pamięci, jest prawdopodobnie co najmniej dziesięć do dwudziestu razy bardziej złożony niż w budynek w Call of Duty.

GramTV przedstawia:

- Sądzę, że jesteśmy dalecy od wykorzystania całego potencjału, jaki kryje się w destrukcji podczas rozgrywki. Jeszcze wiele rzeczy można na tym polu dokonać. Wyobraźcie sobie grę logiczną opartą na silniku, który świetnie radzi sobie z destrukcją. Wyobraźcie sobie produkcję z super-bohaterem, który kopniakiem potrafi przebić przeciwnika przez mur, dosłownie go przebić - mówi Abzug.

Pierwsze spotkanie z silnikiem GeoMod 2.0 czeka nas już 3 czerwca. Tego dnia dojdzie do premiery Red Faction: Armageddon.

Komentarze
15
Usunięty
Usunięty
30/05/2011 21:17

superman mod do just cause 2: http://www.youtube.com/watch?v=mWK0vrsPprc:D

Zekzt
Gramowicz
30/05/2011 20:51

Wyobraźcie sobie produkcję z super-bohaterem, który kopniakiem potrafi przebić przeciwnika przez mur, dosłownie go przebić A żeby wiedział, że trafił w 100% w moje własne rozmyślania nad nowymi grami z uniwersum np Marvela.Dobry sand-box, albo i nawet liniówka, ale z tak kapitalnie destrukcyjnym otoczeniem jak w RF to było by coś.Albo porządna gra z Super-Manem.... Kto sobie wyobraża posłanie takiego Doomsdaya przez całe miasto na kopach robiąc demolkę totalną ?Albo taka fizyka w nowym kolejnym Prototypie lub Infamousie... działo by się oj działo =)

Usunięty
Usunięty
30/05/2011 17:15

@#$^% wylogowało...> Chyba się źle zrozumieliśmy, bo ja też twierdzę, że w BF3 to za bardzo nie przejdzie> :P (no chyba, że z kompem NASA).:] Nie wiem. Ja tam podliczam tylko duze mapy i 64 graczy. Zniszczenia moze i bedą bogatsze, ale oparte na tej samej zasadzie.Pokazywali niby techdemo z cieniami, ale to tez zadna rewolucja w stosunku do BC2 nie była.Jakis wzrost pewnie będzie, ale jakos nie spodziewam się kolosalnych zmian :P Tylko podczas gry z 64 osobami ;dAle moge sie mylic :P




Trwa Wczytywanie