A wszystko wyszło na jaw w wywiadzie przeprowadzonym przez redaktora serwisu GameTrailers, w którym Hideo Kojima poruszał ustami jak przy mówieniu po japońsku, a słowa wypowiadał po angielsku. Facet wie, jak czarować.
A wszystko wyszło na jaw w wywiadzie przeprowadzonym przez redaktora serwisu GameTrailers, w którym Hideo Kojima poruszał ustami jak przy mówieniu po japońsku, a słowa wypowiadał po angielsku. Facet wie, jak czarować.
Zacznijmy od silnika graficznego - cudeńko nosi nazwę Fox Engine i jest tworem własnym ekipy Kojima Productions, które, jak mówią twórcy, ma szanse zostać najlepszym silnikiem na świecie. Choć Fox Engine powstawał zarówno z myślą o Xboksie 360 jak i PlayStation 3, to na chwilę obecną wszelkie prezentacje przeprowadzane są przy użyciu devkitu do konsoli Microsoftu. Właściwie, to sami możecie napatrzeć się na nowe dziecko Kojimy - o tutaj. Może i nie widać zbyt wiele, ale nie ma co narzekać. To nasz jedyny wgląd w engine, na którym ma opierać się kolejna gra studia, przed targami E3.
Dwugardzielec kilkujęzykowiec, za pośrednictwem Konami pochwalił się też, że Metal Gear Solid HD Collection, czyli wydanie zawierające odświeżone wersje poprzednich Metal Gear Solid (prawdopodobnie bez części czwartej), również pojawi się na obu platformach. Skąd taki nagły przypływ miłości do użytkowników konsolki Microsoftu? Cóż, rozwiązanie zaczyna się na literkę P, a kończy na IENIĄDZE. I dzięki Bogu, że przez zwykłe, nikomu nieszkodzące wesołe banknoty, użytkownicy X360 dostają jedną z fajniejszych serii gier obecnych na rynku, a posiadacze PS3 nie tracą nic poza zestawem odgrzewanych kotletów.
***AKTUALIZACJA***Nie tylko Metal Gear Solid HD Collection pojawi się już wkrótce na obu konsolkach! Obie części Zone of the Enders, serii której reaktywacji wielu graczy zwyczajnie nie dożyło, pojawią się w jednym zestawie w wersjach HD już w 2012 roku. SŁODKO. Oprócz tego, trzecim już zestawem odświeżynek w HD będzie Silent Hill HD Collection.
Pamiętajmy, że całość to tylko przedsmak tego, co czeka nas na tegorocznych i następnych targach E3, na których Kojima zapowiedział obecność swojej ekipy. Chyba nie chcecie przegapić, jak to ładnie zostało ujęte, najlepszego silnika graficznego na świecie?
Cóż, Hideo. Czasem nie można być najlepszym.