E3 2011: Pierwsze szczegóły na temat Sniper: Ghost Warrior 2! Jest data premiery i screeny!

Patryk Purczyński
2011/06/07 17:53

Wiele zmian w stosunku do pierwszej części zajdzie w Sniper: Ghost Warrior 2. Na targach E3 podano kilka szczegółów na temat produkcji City Interactive oraz upubliczniono trzy screeny.

E3 2011: Pierwsze szczegóły na temat Sniper: Ghost Warrior 2! Jest data premiery i screeny!

Etapy z użyciem pojazdów, urywanie kończyn, różnorodność lokacji - to wszystko obiecują twórcy Sniper: Ghost Warrior 2, kontynuacji średnio udanej gry City Interactive, która jednak zyskała spore grono nabywców. Największą zmianą in plus może się jednak okazać nowa fizyka balistyki, uwzględniająca położenie strzelca, prędkość i kierunek wiatru, sposób oddechu snajpera i odległość od celu.

Gracz wcieli się w rolę znanego z pierwszej części Cody'ego Andersona. Producenci zapowiadają wyborną fabułę, która wyjdzie spod pióra uznanych pisarzy. Snajper dostanie do dyspozycji gogle noktowizyjne i termowizyjne, które ułatwią namierzanie ofiary w sytuacjach kiepskiej widoczności. Potwierdzono także, że Sniper: Ghost Warrior 2 oparty będzie na silniku CryEngine 3. Jego możliwości możecie podziwiać na nowo upublicznionych screenach.

Fragment wydanego z okazji targów E3 oświadczenia prasowego sugeruje, że w grze pojawi się tryb kooperacji. Czy tak się rzeczywiście stanie? Musimy poczekać na oficjalne stanowisko City Interactive. Już teraz wiemy natomiast, że Sniper: Ghost Warrior 2 zmierza na platformy PC, PS3 i X360, a do jego premiery dojdzie w pierwszym kwartale 2012 roku.

GramTV przedstawia:

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
08/06/2011 16:00

Fajnie, że Wam się podoba ;). Cały czas publikuję nowe materiały na Facebooku i Twitterze - jeśli jesteście zainteresowani, zapraszam i tam ;).@Fang i Muradin_07Mała uwaga: z tego segmentu City zrobiło wcześniej tylko Ghost Warriora 1. Nie porównujcie proszę gier AAA z koszykowcami za 20zł, które z założenia są produktem budżetowym (i których w zasadzie nigdy nie byliście targetem).Jasne, SGW miało swoje błędy, ale to pierwsza tak poważna gra, którą tworzyliśmy. Sprzedała się fantastycznie, dostaliśmy środki na nowe narzędzia i ludzi, odrobiliśmy lekcje i robimy grę jeszcze lepszą.Nie proszę Was o robienie preorderów, zaufanie faktycznie buduje się przez jakiś czas. Proszę jedynie o lekką zmianę optyki - SGW i SGW2 to mimo wszystko zupełnie inna półka:).

Usunięty
Usunięty
08/06/2011 10:16

polskiemu gamedev życzymy większej ilości tak ''średnio udanych'' gier

Usunięty
Usunięty
08/06/2011 09:35

Ja licze ze twórcy wyciągną wnioski i bardziej przyłożą sie do 2.




Trwa Wczytywanie