Premiera Rage przesunięta!

Michał Ostasz
2011/06/10 10:51

Rage - najnowsza gra studia id Software ukaże się później niż planowano. Jaka jest nowa data premiery gry?

Na oficjalnej stronie gry możemy przeczytać, że Rage pojawi się w Europie 7 października, trzy tygodnie później niż planowano. Niestety nie podano żadnych informacji dotyczących powodów tej obsuwy.

GramTV przedstawia:

Warto zaznaczyć, że tego samego dnia zadebiutują na rynku gry The Darkness II, Twisted Metal i Dark Souls. Czy warto czekać na Rage? Zapoznajcie się z naszymi pierwszymi wrażeniami z rozgrywki

Źródło: VG247

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
13/06/2011 16:53
Dnia 12.06.2011 o 20:13, Numenpl napisał:

Ehem jeżeli z tego co gadają o 60 fps na wszystkich 3 platformach(PC,X360,PS3) jest prawdą to dla mnie to jest już jeden z najlepszych silników bo połowa ma problemy z uzyskaniem tych 30 fps na konsolach. Druga sprawa jak patrzę na grafikę ogólnie (nie tylko tekstury) to spokojnie jest w czołówce bo o dziwo nie widać takiego blurr&bloom storm jak np. w takim UE 3.0

Carmack sam przyznał, ze jego zadaniem jest stworzyć grę tak, aby jak najlepiej wykozystać mozliwosci sprzetu :)Na ostatnim wywiadzie świetnie opisał wszystkie niuanse.

Dnia 12.06.2011 o 20:13, Numenpl napisał:

Akurat grafa to był najmniejszy problem DOOM''a 3(choć faktycznie był nieco przestarzały - ciasne pomieszczenia mało innowacji w dziedzinie grafiki bo crytek wystrzelił z FarCry 1).

Nie był taki wspaniały, dopiero jak HDR wpakowali, potem było lepiej. Otwarte przestrzenie były ładne.Mało innowacji? Co takiego innowacyjnego CryEngine wprowadził? Ładną wodę?Doom 3 miał tragiczne tekstury, bo sprzet na to nie pozwalał, dopiero byłoby wycie, ze gra ma koszmarne wymagania.Sławetne 256mb vs 512mb ram na karcie. Choć FarCry tez tutaj najdokładniejszych nie miał.Najwazniejsza "wadą" silnika id vs Half-Life 2 to minimalne wymagania i animacje twarzy :)W jakosci oswietlenia bije CryEngine na głowe (choc najwieksza jego wadą jest brak załamywania cienia).Wystarczy podejsc do jakiegos obektu i odpalic latarke...

Dnia 12.06.2011 o 20:13, Numenpl napisał:

Największy problem to robienie z pospolitego shootera survival horror, gra ogólnie nudna jak flaki z olejem no i coś co względem poprzedników było karygodnym błędem -> zero multiplayera na starcie.

Tak to była najwieksza porazka dooma, gameplay, który pasował nielicznym :)Multi był na start, ale biedny 4, albo 8 osob juz nie pamietam.

Dnia 12.06.2011 o 20:13, Numenpl napisał:

Dla pocieszenia można dodać że Epic(główny na owe czasy rywal ID software jeśli chodzi o licencje na silniki gier) taką samą wtopę zaliczył z Unreal 2:the Awakening.

:]

Usunięty
Usunięty
13/06/2011 13:48

Cztery wielkie premiery w jednym dniu? No nieźle, ludzie z id Software widocznie są niezwykle pewni swego tytułu. Oby tylko nie przejechali się na tym jak na straszliwie beznadziejnym Doomie 3.

Usunięty
Usunięty
12/06/2011 20:13
Dnia 10.06.2011 o 15:29, Tenebrael napisał:

Ja nie twierdzę, że MI te rzeczy przeszkadzają. Absolutnie, jeśli gra będzie dobra, to może mieć dla mnie nawet grafikę jak w pierwszym Quake''u.

No właśnie ten jakże najważniejszy warunek - gameplay ale widzę że będzie ciekawie w RAGE.

Dnia 10.06.2011 o 15:29, Tenebrael napisał:

Faktem jednak jest, że sporej liczbie kupujących coś takiego może przeszkadzać. Niestety, obecnie "grafa'' ma duże znacznie dla ludzi w doborze gier. Stąd obawiam się raczej o to, czy, podobnie jak Doom 3, dobra gra nie skończy dla ogółu na półce ze średniakami.

Ehem jeżeli z tego co gadają o 60 fps na wszystkich 3 platformach(PC,X360,PS3) jest prawdą to dla mnie to jest już jeden z najlepszych silników bo połowa ma problemy z uzyskaniem tych 30 fps na konsolach. Druga sprawa jak patrzę na grafikę ogólnie (nie tylko tekstury) to spokojnie jest w czołówce bo o dziwo nie widać takiego blurr&bloom storm jak np. w takim UE 3.0

Dnia 10.06.2011 o 15:29, Tenebrael napisał:

PS. Mi osobiście D3 też się bardzo podobało :) Jednak niestety, nie zyskał on szerszego uznania, właśnie ze względu na przestarzałą grafikę i fizykę.

Akurat grafa to był najmniejszy problem DOOM''a 3(choć faktycznie był nieco przestarzały - ciasne pomieszczenia mało innowacji w dziedzinie grafiki bo crytek wystrzelił z FarCry 1). Największy problem to robienie z pospolitego shootera survival horror, gra ogólnie nudna jak flaki z olejem no i coś co względem poprzedników było karygodnym błędem -> zero multiplayera na starcie.Dla pocieszenia można dodać że Epic(główny na owe czasy rywal ID software jeśli chodzi o licencje na silniki gier) taką samą wtopę zaliczył z Unreal 2:the Awakening.




Trwa Wczytywanie