Gameplay z Metal Gear Solid: Peace Walker na PS3 już oficjalnie

Rafał Dziduch
2011/06/20 10:14
6
0

Filmik z Metal Gear Solid: Peace Walker na PS3 można było zobaczyć na tegorocznym E3. Teraz Konami udostępniło go oficjalnie w wersji HD.

Pokazany na E3 filmik wywołał sporo szumu. Część graczy narzekała na słabą jakość grafiki i przeniesienie gry z PSP na PS3 bez większych zmian i nowości. Innym taka strategia przypadła do gustu. Jak prezentuje się Metal Gear Solid: Peace Walker na zwiastunie, ocenicie sami.
Materiał pokazuje menu, odprawę i fragmenty z rozgrywki. Trochę szkoda, że grający nie bardzo zrozumiał, że Metal Gear Solid: Peace Walker jest skradanką i dążył do otwartej konfrontacji z przeciwnikami. Widać też, że pod względem graficznym jest słabo, ale tu chyba nie mogliśmy się spodziewać niczego spektakularnego. W końcu to tylko konwersja.

GramTV przedstawia:

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
20/06/2011 12:51
Dnia 20.06.2011 o 12:34, marcin-malysza napisał:

W górnym lewym rogu <od 01:28> masz napisane ile klatek jest w danym momencie, ale i tego nie da się zauważyć widząc filmik. Takie rzeczy wychodzą gdy odpalasz grę na TV, filmiki <nie pre-renderowane> nawet nie są w stanie ukazać 80% tego co zobaczymy na ekranie telewizora.

Patrzę, włączyłem specjalnie HD i nie ma. To na czerwonym pasku to caution timer, nie fpsy ;) ! Nie mówię, że na pewno ta konwersja wolno chodzi bo oczywiście kodek też sporo może zepsuć. Podtrzymuję, że to płynność rodem z PS2 jeżeli odpowiednio nagrano materiał. Owszem - filmiki są w stanie ukazać płynność gry na konsoli. Przykład?Tutaj : http://www.youtube.com/watch?v=hCgCjPYi27Q gameplay z mgs4. Wyraźnie widać kiedy animacja zwalnia, a kiedy gra popiernicza jak młody mustang. Peace Walker na tym materiale działa jak GTA:Vice City na PS2. Grafika na tym samym poziomie, rozmiar mapy już nie bardzo ;) .

marcin-malysza
Gramowicz
20/06/2011 12:34
Dnia 20.06.2011 o 12:01, brrupsz napisał:

Może to tylko takie wrażenie, ale gra wygląda jakby działała w 30 fpsach. Po konwersji z taką grafiką spodziewałbym się chociaż tych 60 klatek. W końcu taka jak tu płynność animacji to była na ps2...

W górnym lewym rogu <od 01:28> masz napisane ile klatek jest w danym momencie, ale i tego nie da się zauważyć widząc filmik. Takie rzeczy wychodzą gdy odpalasz grę na TV, filmiki <nie pre-renderowane> nawet nie są w stanie ukazać 80% tego co zobaczymy na ekranie telewizora.Co do umiejętności osoby grającej to... Choroba, to nie FPS, tu się nie idzie na spontan :)

Usunięty
Usunięty
20/06/2011 12:16

Pomijam już osobę grającą (która jest straszna) ale stwierdzić muszę, że ten loading trwał chyba tyle samo co na PSP Oo




Trwa Wczytywanie