Choć pomysły na drugą część były już gotowe, ostatecznie Second Sight nie doczekał się kontynuacji - i prawdopodobnie nie doczeka. Crytek wyjaśnia powody porzucenia tej marki.
Choć pomysły na drugą część były już gotowe, ostatecznie Second Sight nie doczekał się kontynuacji - i prawdopodobnie nie doczeka. Crytek wyjaśnia powody porzucenia tej marki.
Choć Second Sight trafił na PC, Xboksa, PS2 i GameCube'a, nie zdołał sprzedać się w liczbie miliona egzemplarzy. - Pewne pomysły mieliśmy już gotowe, jednak marka nie nabrała odpowiedniego rozpędu. Wydawca Codemasters zapewnił Second Sight odpowiednie wsparcie nawet wtedy, gdy gra trafiła na PC, choć nie było to częścią pierwotnego planu. Ostatecznie wydaje się, że historia jest łaskawsza dla tego tytułu niż można było zakładać tuż po premierze - dodaje Hilton.
Średnie ocen, jakie uzyskał Second Sight wahają się od 73 (PC) do 77 (GameCube) punktów (za: Metacritic).