- W tej grze jest więcej poziomów niż w jakiejkolwiek innej odsłonie - zapewnia Tore Blystad, głównodowodzący pracami nad Hitman: Absolution. W parze z ilością idzie też różnorodność.
- W tej grze jest więcej poziomów niż w jakiejkolwiek innej odsłonie - zapewnia Tore Blystad, głównodowodzący pracami nad Hitman: Absolution. W parze z ilością idzie też różnorodność.
- Jest między nimi duży kontrast. Większość naszych fanów naprawdę lubi mówić o grze - jak zrobili to, jak zrobili tamto - a my staramy się dać im poziomy, do których łatwo się odnieść. Jest ich całkiem dużo - więcej niż w jakiejkolwiek wcześniejszej odsłonie serii Hitman - zapewnia Blystad.
Zapytany podczas targów E3 przez wysłanników magazynu OXM pół-żartem, pół-serio o lokacje odwzorowujące biura IO Interactive lub halę wystawową Los Angeles Convention Center, Blystad odpowiedział: - Naprawdę o tym myśleliśmy! Problemem jest jednak grafika, tyle tu różnorodności, wszystkie te stoiska, trudno byłoby to wykonać. Ale propozycja była kilka razy rzucona.
Hitman: Absolution zadebiutuje w 2012 roku na platformach PC, PS3 i X360.