Przedstawiciele IO Interactive zapewniają, że wzięli do serca krytykę, jaka spadła na nich za skandalicznie krótką kampanię w Kane & Lynch 2. Hitman: Absolution ma dysponować "mięsistym singlem".
Przedstawiciele IO Interactive zapewniają, że wzięli do serca krytykę, jaka spadła na nich za skandalicznie krótką kampanię w Kane & Lynch 2. Hitman: Absolution ma dysponować "mięsistym singlem".
Chodzi tu zwłaszcza o czas potrzebny na przejście trybu dla pojedynczego gracza, który w Kane & Lynch 2 był wręcz nie do przyjęcia. - Z całą pewnością możecie oczekiwać mięsistej kampanii - zapewnia główny producent, Hakan Abrak. - Nie mogę w tym momencie określić jej długości, ale jeśli znacie poprzednie części serii, wiecie, że jest to duża, kompleksowo zrealizowana kampania - stwierdza.
- Sądzę, że spokojnie można określić ten projekt jako najambitniejszy i największy spośród wszystkich prac IO. Jesteśmy z tego dumni. Towarzyszy nam również przekonanie, że zapewnimy tej produkcji odpowiednią jakość. Długość kampanii nie będzie problemem, to mogę zapewnić - dodaje Abrak.
Oprócz rozbudowanego trybu dla pojedynczego użytkownika gracze mogą się także przygotować na zwiedzenie wielu zróżnicowanych lokacji. Premiera Hitman: Absolution w przyszłym roku. Gra zmierza na platformy PC, PS3 i X360.