Nie wystarczy wam życia na Star Wars: The Old Republic

Patryk Purczyński
2011/06/29 12:14

Narzekacie na za krótkie gry? To teraz dostaniecie zadośćuczynienie. Rozgrywka jedną klasą postaci w Star Wars: The Old Republic zagwarantuje dwieście godzin zabawy. A klas jest sześć.

Nie wystarczy wam życia na Star Wars: The Old Republic

- Nie przywiązuję zbyt dużej wagi do mówienia o budżecie wynoszącym 300 milionów dolarów - a dostaję wiele pytań od analityków i prasy na ten temat - wyjawia Frank Gibeau, szef EA Games, w rozmowie z dziennikarzami serwisu GamesIndustry, której przedmiotem była rzecz jasna masówka BioWare'u, Star Wars: The Old Republic.

- Staram się raczej skoncentrować na tym, czy gra jest dobra i gotowa do ujrzenia światła dziennego - kontynuuje Gibeau. - Ta produkcja oferuje 200 godzin rozgrywki każdą z sześciu klas, a to nie obejmuje craftingu, raidów, multiplayera. To rozległa, gigantyczna gra. A to kosztuje. Kiedy jednak udaje Ci się doprowadzić ją do premiery, potrafi przetrwać dłuższy okres - podkreśla.

GramTV przedstawia:

Wróćmy jednak do tych 200 godzin na klasę. Razem daje to 1200 godzin, a więc 50 pełnych dób! A do tego jeszcze ten dodatkowy czas na pozostałe, wymienione przez szefa EA Games, elementy. Wygląda na to, że Star Wars: The Old Republic będzie produkcją, w którą można grać przez długie miesiące. Inna sprawa, czy tytuł ten będzie miał odpowiednią siłę przyciągania, by zatrzymać przy sobie graczy na tak długo?

Przekonamy się o tym jeszcze w tym roku. Star Wars: The Old Republic nie ma co prawda ustalonego terminu wydania, ale EA zapewnia, że masówka BioWare'u zdąży przed najbliższym Sylwestrem.

Komentarze
67
PiotrGr64
Gramowicz
04/07/2011 11:21

Myślę, że podano 6 klas (a mamy ich 8 w grze) dlatego, że klasy władające mocą:Jedi Knight i Jedi Consular oraz Sith Warior i Sith Inquistor, zaczynają na tych samych planetach. Co może oznaczać taką samą fabułe tylko z innym zestawem towarzyszy i umiejętności.

Usunięty
Usunięty
01/07/2011 13:39

Prfff, 200 godzin. Nawet pomnożone przez 6 (uczciwie, kto planuje wylevelować wszystkie postacie na maksymalny level? :D) daje zaledwie 1200. 50 dni gry? Maaaało. W WoW-ie miałem ponad 100 (choć nie jestem pewny czy to powód do chwalenia się) ^_^ Jeśli Bioware planuje właśnie na tym oprzeć tą produkcję a nie na tym co w mmo najciekawsze czyli społeczności graczy i rywalizacji/współpracy między nimi to naprawdę nie wróżę im sukcesu.

Usunięty
Usunięty
01/07/2011 13:31

Taa PvP ... znam parę osób co właśnie przez PvP nie interesują się tym tytułem ... mnie za to sam klimat pociąga. Poczekamy zobaczymy.




Trwa Wczytywanie