Twórcy MX vs. ATV: Alive doskonale wiedzą jak zareklamować swój produkt. W najnowszej reklamówce gry umieścili piękne, rozebrane dziewczyny oraz sporą dawkę humoru. Trafili w dziesiątkę.
Wygląda na to, że MX vs. ATV: Alive nie odnosi wielkiego sukcesu. Średnia ocen wersji przeznaczonej na Xbox 360 w serwisie Metacritic.com wynosi 64 punkty, sam byłem dla gry trochę bardziej ostry oceniając ją na 5.0. By rozreklamować tytuł twórcy od jakiegoś czasu za pomocą konta na YouTube serwowali filmy z cyklu pamiętnik dewelopera. Niestety, cieszyły się one porażająco niską oglądalnością. O ile jeszcze pierwszą część tego cyklu obejrzało 300 osób, o tyle trzy następnie nie przekroczyły nawet 100 wyświetleń. Okazało się jednak, że twórcy MX vs. ATV: Alive doskonale wiedzą jak dotrzeć do graczy. Wystarczyło nakręcić pseudo pamiętnik dewelopera, w którym występują piękne, a do tego nie zawsze ubrane dziewczyny. Efekt? 5 tysięcy wyświetleń w cztery dni.
Sam filmik nie jest jakiś porywający, ale na ładnej damskiej twarzy zawsze miło jest zawiesić oko. A że przy okazji twórcom udało się pewnie znaleźć kilku nabywców dla swojej produkcji? Wilk syty i owca cała.