Dishonored - kolejna porcja szczegółów i pierwszy screen

Patryk Purczyński
2011/07/11 23:56
8
0

Choć nowy numer Game Informera jeszcze nie trafił do sprzedaży, już teraz serwis internetowy pisma ujawnia szczegóły na temat nowej marki Bethesdy i Arkane Studios, Dishonored.

Dishonored - kolejna porcja szczegółów i pierwszy screen

Game Informer podkręca atmosferę przed nadchodzącą premierą nowego, sierpniowego numeru pisma. Na jego łamach po raz pierwszy zostanie bowiem zapowiedziana gra Dishonored. Obszerny tekst ma zawierać wyczerpujące informacje i wywiady z twórcami. Już teraz na swej stronie internetowej miesięcznik zdecydował jednak upublicznić pewne szczegóły na temat najnowszej produkcji Arkane Studios.

Gracz wcieli się w Corvo, legendarnego ochroniarza carycy, który na samym początku zaprezentowanego scenariusza zostaje osadzony w więzieniu. Jak się okazuje, główny bohater zostaje wrobiony w morderstwo tej, której życia miał strzec. Za spiskiem stoi skorumpowany Lord Regent. Aby wyswobodzić się z aresztu i skutecznie walczyć z przeciwnikiem, Corvo wykorzysta swoje nietuzinkowe talenty, niezwykłe gadżety i moce nadprzyrodzone.

To zabójcze połączenie ma być podstawą rozgrywki. Gracz będzie łączył rozmaite umiejętności swojej postaci, co z pewnością uruchomi pokłady inwencji tkwiące w użytkownikach, a jednocześnie da możliwość rozwiązania poszczególnych problemów na wiele sposobów. Wśród umiejętności Corvo znajdują się chociażby zatrzymanie czasu czy przywołanie zgrai szczurów, co gwarantuje wywołanie chaosu, niezbędnego do zniknięcia przeciwnikowi z oczu.

Jak już bowiem wcześniej informowaliśmy, Dishonored będzie zachęcać graczy do działania w ukryciu. W trakcie całej kampanii zabijanie kogokolwiek nie będzie konieczne, acz dozwolone. System gry zareaguje na ewentualne brutalne zachowania Corvo, jednak nie zostanie to sprowadzone do szali przechylającej się na stronę dobra lub zła. To element działający w sposób niedostrzegalny dla gracza - wpływa na historię, ale nie karze i nie wynagradza, ani też nie zmusza do podejmowania innych decyzji.

GramTV przedstawia:

Dziennikarze Game Informera zwracają też uwagę na gwiazdorską obsadę odpowiedzialną za Dishonored. W pierwszym rzędzie wymieniają współtwórcę Deus Ex i Thiefa, Harveya Smitha, a także założyciela Arkane Studios, Rafa Colantonio. Jego ekipa wydała na świat chociażby Arx Fatalis czy Dark Messiah of Might and Magic.

- Ta dwójka prezentuje wizję gry, która zapewnia użytkownikom kreatywność w dobieraniu umiejętności i taktyki, i zachęca ich do stosowania interesujących rozwiązań - piszą na swej stronie internetowej. A warto do wspomnianego duetu dołączyć także projektanta Half-Life'a 2, Viktora Antonova.

Czy po takiej laurce Dishonored może w ogóle okazać się rozczarowaniem? Nie wydawajmy werdyktów zbyt wcześnie, ale jedno jest pewne - ta gra jest warta zainteresowania! Czekamy na kolejne szczegóły, które powinny ujrzeć światło dzienne wraz z nowym numerem magazynu Game Informer.

Dishonored ma stanowić połączenie gry akcji ze skradanką. Nowa na rynku marka przygotowywana jest przez Arkane Studios, działające we współpracy z firmą Bethesda Softworks. Premiera wstępnie przewidziana jest na przyszły rok. Nie znamy niestety platform docelowych, jednak śmiało można zakładać, że brak Dishonored na którejś z trójki PC, PS3, X360 mocno rozczarowałby jej właścicieli.

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
12/07/2011 23:01

Lord Regent? Hm... [obrazek]

Spoiler

Tak wiem że książę to nie lord ale jest lulz.

Najpierw myślałem, że będzie w sci-fi, teraz coś o steampunku. Trzeba poczekać do bliższej premiery. Oby się nie przeciągnął się jak Arx Fatalis, który tak się opóźniał, że o jego premierze przypomniało mi dopiero... umieszczenie go na coverze w Clicku!.Momentami zalatuje Thiefem. Ładny zapach swoją drogą.

/old_forum/2011_28/20110712225844.jpg" class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image">/old_forum/2011_28/20110712225844_m.jpg" class="ipsImage ipsImage_thumbnailed" alt="20110712225844">

Usunięty
Usunięty
12/07/2011 12:27

Od razu po screenie mnie zaciekawiło - a co? Pewnie silnik, bo podobny - czy nawet ten sam - co właśnie w Dark Messiah''u i ZenoClashu - a ta druga gra bardzo mi podpadła do gustu. Była króciutka, fakt. W każdym razie, nieźle się nabawiłem. Czekam na tytuł! : D

marcin-malysza
Gramowicz
12/07/2011 10:25

>... a tu na screenie wygląda to jak fable :PCzy ja wiem, Fable jest cukierkowe i bajeczne do bólu. Już nawet cukierkowość WoW mnie tak nie odrzuca jak ta z Fable a tu mamy jednak poważniejszą paletę barw<opieram swoje zdanie na screenie i opisie>.Cieszy mnie zapowiedziana skradankowość tej gry, ja osobiście mam na tym punkcie hopla. Każda gra z tym elementem ma u mnie +3 do oceny na starcie.




Trwa Wczytywanie