Ghost Recon "musi znaleźć dla siebie miejsce w postCoDowym świecie"

Patryk Purczyński
2011/07/11 14:52
8
0

Chyba nikt nie ma złudzeń, że ostatnie lata w gatunku gier akcji upłynęły pod znakiem Call of Duty. Twórcy Ghost Recon: Future Soldier nie stanowią tu wyjątku, szukając miejsca dla swojej serii.

Ghost Recon

Jak odnaleźć się w tak bardzo zdominowanym przez jedną serię, a jednocześnie bardzo popularnym gatunku strzelanin? Czy dopasować się do potrzeb ewoluującego rynku, czy też pozostać wiernym dotychczasowym założeniom? To niewątpliwie trudne pytania, na które odpowiedź stara się znaleźć oddział Ubisoftu odpowiedzialny za serię Ghost Recon.

- Ostatni Ghost Recon ukazał się w 2007 roku, a wszyscy wiemy, że Call of Duty ma... W postCoDowej rzeczywistości musimy znaleźć dla siebie miejsce w kontekście rozgrywki, pragnień graczy, stylu i tonu - powiedział brand manager Matt Benson w rozmowie z dziennikarzami Official Xbox Magazine.

- Przez ostatnie lata pracowaliśmy nad zaprojektowaniem Ghost Recona w taki sposób, by pozostawał on wierny klasycznym doświadczeniom, a jednocześnie dopasował się do oczekiwań współczesnych konsumentów względem rozgrywki. Sądzę, że zespołowi udało się osiągnąć zdrowy balans - w Future Soldier nie wystąpi zarządzanie na poziomie mikro, projektanci mocno podkręcili sztuczną inteligencję - zdradził Benson.

GramTV przedstawia:

- Nie będziesz musiał niańczyć swojego składu, nie będziesz musiał obsługiwać miliona przycisków. Mimo to sądzę, że Future Soldier jest wierniejszy założeniom Ghost Recona niż chociażby Advanced Warfighter, przynajmniej w kontekście tego kim jest oddział Duchów i co robi - dodał.

Ghost Recon: Future Soldier powstaje z myślą o platformach PC, PS3, X360, PSP, Wii i DS. Beta-testy przewidziano na styczeń, a premierę na pierwszy kwartał 2012 roku.

Komentarze
8
naczelnyk
Gramowicz
12/07/2011 10:53

Mieli grę trudną i wymagającą, w którą zagrywali się fani realistycznych shooterów: ghost recon wraz z dodatkami. Ale zamiast ją rozwijać postanowili ją schrzanić. I dobrze im, że dostali po tyłku. GRAW to niestety popłuczyny w porównaniu z pierwszym GR.

porckypizgus
Gramowicz
11/07/2011 18:48
Dnia 11.07.2011 o 18:23, robasz napisał:

GRAW 2 to IMO bardzo wymagająca gra. I bardzo trudna. Od roku nie mogę przejść jednego z etapów, bo co tylko się wychylę zza muru, dostaję strzał w głowę :(

No widzisz zatem lepszą produkcją jest GRAW 2 ! Grasz w nią "rok" i nie możesz jej ukończyć. A takie Call of Duty nie dość że droższe a single starcza na zaledwie 4 godziny <lol2>PS - GRAW 2 ukończyłem na najtrudniejszym ;P

robasz
Gramowicz
11/07/2011 18:23

GRAW 2 to IMO bardzo wymagająca gra. I bardzo trudna. Od roku nie mogę przejść jednego z etapów, bo co tylko się wychylę zza muru, dostaję strzał w głowę :(




Trwa Wczytywanie