Chyba nikt nie ma złudzeń, że ostatnie lata w gatunku gier akcji upłynęły pod znakiem Call of Duty. Twórcy Ghost Recon: Future Soldier nie stanowią tu wyjątku, szukając miejsca dla swojej serii.
Chyba nikt nie ma złudzeń, że ostatnie lata w gatunku gier akcji upłynęły pod znakiem Call of Duty. Twórcy Ghost Recon: Future Soldier nie stanowią tu wyjątku, szukając miejsca dla swojej serii.
- Ostatni Ghost Recon ukazał się w 2007 roku, a wszyscy wiemy, że Call of Duty ma... W postCoDowej rzeczywistości musimy znaleźć dla siebie miejsce w kontekście rozgrywki, pragnień graczy, stylu i tonu - powiedział brand manager Matt Benson w rozmowie z dziennikarzami Official Xbox Magazine.
- Przez ostatnie lata pracowaliśmy nad zaprojektowaniem Ghost Recona w taki sposób, by pozostawał on wierny klasycznym doświadczeniom, a jednocześnie dopasował się do oczekiwań współczesnych konsumentów względem rozgrywki. Sądzę, że zespołowi udało się osiągnąć zdrowy balans - w Future Soldier nie wystąpi zarządzanie na poziomie mikro, projektanci mocno podkręcili sztuczną inteligencję - zdradził Benson.
- Nie będziesz musiał niańczyć swojego składu, nie będziesz musiał obsługiwać miliona przycisków. Mimo to sądzę, że Future Soldier jest wierniejszy założeniom Ghost Recona niż chociażby Advanced Warfighter, przynajmniej w kontekście tego kim jest oddział Duchów i co robi - dodał.
Ghost Recon: Future Soldier powstaje z myślą o platformach PC, PS3, X360, PSP, Wii i DS. Beta-testy przewidziano na styczeń, a premierę na pierwszy kwartał 2012 roku.