HIS Radeon HD 6970 IceQ Mix gotowy do współpracy z konkurentami

Firma HIS zapowiedziała właśnie swoją najnowszą grafikę Radeon HD 6970 IceQ Mix, która cechować ma się pełną gotowością do współpracy z dowolnym modelem karty obsługującej biblioteki DirectX 11.

HIS Radeon HD 6970 IceQ Mix gotowy do współpracy z konkurentami

Najciekawszą funkcją modelu HIS Radeon HD 6970 IceQ Mix jest wyposażenie go w układ LucidLogix Hydra, pozwalający na połączenie karty z dowolnym innym modelem (także firmy NVIDIA) bez konieczności posiadania płyty głównej z takim układem. Dzięki temu użytkownicy będą w stanie zbudować w łatwy sposób system, który wykorzysta jednocześnie takie technologie, jak Eyefinity 5, PhysX i CUDA.

Karta wyposażona została wyposażona w system chłodzenia IceQ z czterema miedzianymi ciepłowodami i wentylatorem, co ma zapewnić o 23 stopnie Celsjusza niższe temperatury pracy. Parametry karty pozostawiono na poziomie referencyjnym i przedstawiają się one następująco:

  • 1536 procesorów strumieniowych
  • 96 jednostek teksturujących
  • GPU pracujące z szybkością 880 MHz
  • 2 GB pamięci GDDR5
  • efektywna szybkość pamięci 5500 MHz
  • 256-bitowy interfejs pamięci
  • komplet wyjść 2 x DVI, 2 x mini DisplayPort 1.2 i HDMI 1.4a

Karta HIS Radeon HD 6970 IceQ Mix powinna już wkrótce trafić do sprzedaży, choć wciąż nieznana jest sugerowana cena. W pakiecie znajdzie się również kod pozwalający na pobranie gry DiRT 3.

GramTV przedstawia:

Pamiętajcie też, że w dziale sprzętowym naszego sklepu również znajdziecie bardzo wydajne karty z serii Radeon HD 6970 w atrakcyjnych cenach.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
15/07/2011 20:33
Dnia 15.07.2011 o 20:15, SimplyLucas napisał:

oj oj co do Physx to radziłbym poczytać najpierw bo z tymi "kilkoma" grami i wybuchami to się trochę śmiesznie zrobiło.

Może trochę przesadziłem, ale to nie zmienia faktu, że ten efekt właściwie nic nie daje. A przynajmniej nie tyle, by dokupywać specjalnie dla niego oddzielną kartę graficzną. To oczywiście nadal nie zmienia faktu, że bardzo mało gier wykorzystuje PhysX. Osobiście kojarzę tylko dwie.

Usunięty
Usunięty
15/07/2011 20:15
Dnia 15.07.2011 o 19:57, Szynkars napisał:

To chłodzenie nie wygląda na specjalnie wydajne, ciche też na pewno nie jest. Nie ma to jak tradycyjny wentylator / 2 wentylatory. Podobnie jest z łączeniem kart Nvidii i Radeonów, co owocuje mikroprzycięciami w niektórych grach. W ogóle moim zdaniem kupowanie Radeona i łączenia do z jakimś GeForcem do obsługi PhysX mija się z celem. Ta technologia nic nie daje, poza innym wyglądem wybuchów. Do tego jest wykorzystywana przez ledwie kilka gier.

oj oj co do Physx to radziłbym poczytać najpierw bo z tymi "kilkoma" grami i wybuchami to się trochę śmiesznie zrobiło. A jeśli chodzi o łączenie ati+nvidia to jak napisałem wcześniej , jeśli będzie to działać tak jak na płytach wyposażonych w chip Lucid to lepiej dać sobie spokój....jeśli implementacja będzie poprawiona to może być ciekawie.

Usunięty
Usunięty
15/07/2011 19:57

To chłodzenie nie wygląda na specjalnie wydajne, ciche też na pewno nie jest. Nie ma to jak tradycyjny wentylator / 2 wentylatory. Podobnie jest z łączeniem kart Nvidii i Radeonów, co owocuje mikroprzycięciami w niektórych grach. W ogóle moim zdaniem kupowanie Radeona i łączenia do z jakimś GeForcem do obsługi PhysX mija się z celem. Ta technologia nic nie daje, poza innym wyglądem wybuchów. Do tego jest wykorzystywana przez ledwie kilka gier.




Trwa Wczytywanie