Jak powstał zwiastun Tomb Raidera? Właśnie tak!

Paweł Pochowski
2011/07/15 19:50

Crystal Dynamics przygotowało piętnastominutowy film ukazujący kulisy stworzenia trailera najnowszej części Tomb Raidera nazwanego "Turning Point". Tak, tego samego, który zrobił furorę podczas tegorocznych E3.

Jak powstał zwiastun Tomb Raidera? Właśnie tak!

Kto jeszcze nie widział zwiastuna najnowszego Tomb Raidera powinien to szybko nadrobić. Filmik jest dosłownie hitem ostatnich tygodni - przygotowano go specjalnie na E3 2011 na których to, nie ma co ukrywać, nowa Lara Croft była w samym centrum zainteresowania.

Twórcy nowej części Tomb Raidera postanowili zaprezentować kulisy stworzenia zwiastuna zatytułowanego Turning Point. Opowiadają o fabule i sytuacji, w której znalazła się Lara, ale także przedstawiają kulisy poszukiwania partnera do współpracy przy tworzeniu zwiastuna tej produkcji oraz omawiają cały proces jego powstawania. Okazuje się, że panowie z Crystal Dynamics rozważali wiele opcji, ale ostatecznie zdecydowali się na współpracę z Visual Works, ponieważ tak wielkie wrażenie zrobił na nich zwiastun Deus Ex: Human Revolution.

Nic dziwnego, w końcu wspomniany filmik reklamujący najnowszą część Deus Ex wybrany został przez czytelników Machnimy najlepszym trailerem zeszłorocznych targów E3. Visual Works jest wewnętrznym studiem Square Enix specjalizującym się w tworzeniu filmów w całości generowanych za pomocą komputerów, takich właśnie jak zwiastuny gier czy przerywników filmowych w poszczególnych grach. Dodatkowo nad edycją filmu przygotowanego przez japończyków pracowali także ci sami specjaliści, którzy stworzyli zwiastun Incepcji. Efekt jest chyba doskonale znany. Turning Point jest niesamowity i załatwił Tomb Raiderowi wiele nagród. A oto i szczegóły jego powstawania.

GramTV przedstawia:

Tomb Raider zadebiutuje na PC, Playstation 3 oraz Xbox 360 w przyszłym roku. Zachęcamy do zapoznania się z pierwszymi wrażeniami napisanymi przez Marcina Prażmo.

Komentarze
11
marcin-malysza
Gramowicz
16/07/2011 12:01

Oj fajnie by było zobaczyć jakiś serial/film w takiej technologi. To zawsze by dało większe pole do popisu gdyż w takiej technologi można zrobić dosłownie wszystko<W filmach na podstawie gier nie było by ograniczeń względem ewolucji akrobatycznych>Co do samego making-off to bardzo fajnie to wygląda, taki smaczek dla zainteresowanych<i nie>.PS. Choroba, jak to razi po oczach jak ktoś używa w zdaniu<pisząc po polsku> dodatków z angielskiego i to w skrócie<IMO, ROTFL, LOL itp.>. Czy naprawdę nasz język jest tak ubogi by zapożyczać słowa/wyrazy z innych i to w formach skracanych? To jest coś czego nadal nie pojmuję, to świadczy o ubogim słownictwie a nie o znajomości języka obcego<bądź co bądź w skrócie>. W sumie wplatanie obcojęzycznych słów i w wersji pełnej jest takim językowym "Faux pas"<słowa obcojęzyczne winne być pisane w cudzysłowie>.@Zgreed66, Visual Works ma swoją główną siedzibę w Tokio a firma jest stricte japońska więc oni nam autostrad nie robili :)

Zekzt
Gramowicz
16/07/2011 01:56

A to ciekawostka o której nie wiedziałem [tzn wiedziałem, że zapewne wszystkie Trailery itp pierdoły robi zupełnie inna grupa niż Bio bo ci są stricte producentami gier, ale nie wiedziałem że akurat Blur Studios jest autorem TORowych cinematiców... a mogłem się domyśleć, że cholera już gdzieś widziałem ten styl (wspomniane przez ciebie intro Warhammera MMO, rewelacyjne btw)]Nie mniej ja film lub serial np o Exa Kunie w wykonaniu panów z Blur łyknął bym niczym pelikan :)

Usunięty
Usunięty
16/07/2011 01:51

Pisałem o tym, że imo dzisiejsze gry komputerowe imo prześcignęły już Finala pod względem grafiki i jeśli dobrze pójdzie, to za kolejne dziesięć lat będziemy grać w rzeczy wyglądające równie dobrze, co ten trailer.




Trwa Wczytywanie