Crystal Dynamics przygotowało piętnastominutowy film ukazujący kulisy stworzenia trailera najnowszej części Tomb Raidera nazwanego "Turning Point". Tak, tego samego, który zrobił furorę podczas tegorocznych E3.
Crystal Dynamics przygotowało piętnastominutowy film ukazujący kulisy stworzenia trailera najnowszej części Tomb Raidera nazwanego "Turning Point". Tak, tego samego, który zrobił furorę podczas tegorocznych E3.
Twórcy nowej części Tomb Raidera postanowili zaprezentować kulisy stworzenia zwiastuna zatytułowanego Turning Point. Opowiadają o fabule i sytuacji, w której znalazła się Lara, ale także przedstawiają kulisy poszukiwania partnera do współpracy przy tworzeniu zwiastuna tej produkcji oraz omawiają cały proces jego powstawania. Okazuje się, że panowie z Crystal Dynamics rozważali wiele opcji, ale ostatecznie zdecydowali się na współpracę z Visual Works, ponieważ tak wielkie wrażenie zrobił na nich zwiastun Deus Ex: Human Revolution.
Nic dziwnego, w końcu wspomniany filmik reklamujący najnowszą część Deus Ex wybrany został przez czytelników Machnimy najlepszym trailerem zeszłorocznych targów E3. Visual Works jest wewnętrznym studiem Square Enix specjalizującym się w tworzeniu filmów w całości generowanych za pomocą komputerów, takich właśnie jak zwiastuny gier czy przerywników filmowych w poszczególnych grach. Dodatkowo nad edycją filmu przygotowanego przez japończyków pracowali także ci sami specjaliści, którzy stworzyli zwiastun Incepcji. Efekt jest chyba doskonale znany. Turning Point jest niesamowity i załatwił Tomb Raiderowi wiele nagród. A oto i szczegóły jego powstawania.
Tomb Raider zadebiutuje na PC, Playstation 3 oraz Xbox 360 w przyszłym roku. Zachęcamy do zapoznania się z pierwszymi wrażeniami napisanymi przez Marcina Prażmo.