Tako rzecze Peter Molyneux. Twórca popularnego cyklu RPG-ów opowiedział serwisowi GameSpot o swobodzie i nietuzinkowych mechanizmach rządzących sterowaniem koniem w Fable: The Journey.
Tako rzecze Peter Molyneux. Twórca popularnego cyklu RPG-ów opowiedział serwisowi GameSpot o swobodzie i nietuzinkowych mechanizmach rządzących sterowaniem koniem w Fable: The Journey.
Peter Molyneux wytłumaczył także, że sterowanie konnym zaprzęgiem będzie sprowadzało się do znalezienia złotego środka między agresywnymi a łagodnymi metodami motywowania zwierzęcia do aktywności (mowa tu na przykład o klepnięciu w zad z odpowiednią siłą). Warto dodać, że kondycja wierzchowca będzie wpływała między innymi na wizerunek bohatera – to, czy część spotkanych postaci zechce przyłączyć się doń, może być uwarunkowane właśnie wyglądem rumaka.
Fable: The Journey zostanie zaprezentowane na imprezie GamesCom 2011 w Kolonii (i to ponoć w lepszym stylu niż na tegorocznych targach E3). Gra, która ma zagościć tylko w napędach konsoli Xbox 360, zadebiutuje w przyszłym roku.