Game Informer dostarcza kolejnej porcji materiałów związanych z nowo ogłoszoną produkcją Arkane Studios, Dishonored. Tym razem magazyn cytuje Harveya Smitha.
Game Informer dostarcza kolejnej porcji materiałów związanych z nowo ogłoszoną produkcją Arkane Studios, Dishonored. Tym razem magazyn cytuje Harveya Smitha.
Dishonored ma zagwarantować swym użytkownikom odpowiednią dozę wolności. - Jednym z naszych podstawowych założeń jest to, że nie powinieneś zbytnio chronić graczy przez zobaczeniem czegoś niezręcznego. Zamiast tego lepiej jest ich zachęcić do zrobienia tych rzeczy. To nie musi być odpowiedni moment czy konkretna, oskryptowana sytuacja. Najzabawniejszych rzeczy w naszych grach nie da się zaplanować - zaznacza.
Smith podkreśla też, że Arkane Studios bardzo starannie dobiera współpracowników. - Zatrudniamy tylko takich ludzi, którzy rozumieją i kochają gry, które robimy. Nie jesteśmy zwykłym studiem, bardzo mocno skupiamy się na stworzeniu głębokich pierwszoosobowych gier akcji, które zawierają elementy rodem z gatunku RPG - tłumaczy.
Choć Dishonored zostało zapowiedziane przed kilkoma dniami, o grze dowiedzieliśmy się już całkiem sporo:
Dishonored - pierwsze informacje o nowej marce Bethesdy
Dishonored - kolejna porcja szczegółów i pierwszy screen
Zalew informacji na temat Dishonored