Ewentualnie nie będzie obowiązkowy. Takie wnioski można wysnuć z wypowiedzi Marvina Donalda, jednego ze współtwórców Darksiders 2. Jako bonus trailer wprowadzający do opowiadanej w grze historii.
Ewentualnie nie będzie obowiązkowy. Takie wnioski można wysnuć z wypowiedzi Marvina Donalda, jednego ze współtwórców Darksiders 2. Jako bonus trailer wprowadzający do opowiadanej w grze historii.
W kwestii tej wypowiedział się jeden z pracowników Vigil Games, dyrektor działu kreacji, Marvin Donald, najwyraźniej pragnący uspokoić graczy: Większość tego będzie opcjonalna, jak również umotywowana przez zadania. Tak więc będziecie mieli konkretne odniesienie do tego, czemu tam się ponownie udajecie, jak również nie zawsze będzie konieczne, by to uczynić.
Marvin niejako przy okazji powiedział także, że znacznie mniejsze nasilenie backtrackingu wynika też między innymi z nowego, modularnego systemu budowy lokacji. Pozwala on bowiem na znacznie szybsze konstruowanie kompleksowych, dużych obszarów, co z kolei sprawia, że niejednokrotnie łatwiej stworzyć zupełnie nowe miejsca, niż projektować je tak, by dały się wykorzystać przynajmniej dwukrotnie.
To dobrze. Pozostaje mieć tylko nadzieję, że nie będzie to oznaczać setek identycznych komnat i budowli...
A na osłodę wspomniany na początku filmik, wprowadzający w fabułę Darksiders 2.
I garść świeżych obrazków: