Multiplayer Bodycounta - szczegóły

Patryk Purczyński
2011/07/21 16:20
1
0

Wieloosobowe tryby rozgrywki w pierwszoosobowej strzelaninie konsolowej to podstawa. Szczegóły na temat multiplayera i co-opa w FPS-ie Codemasters, Bodycount, powinny Was zatem zainteresować.

Multiplayer Bodycounta - szczegóły

Firma Codemasters przekazała dziennikarzom serwisu GamerZines informacje na temat multiplayera i kooperacji w Bodycount. Postanowiliśmy wypunktować najważniejsze rzeczy:

  • W konkurencyjnym multiplayerze będzie uczestniczyć maksymalnie 12 graczy
  • Przewidziane tryby zabawy to Deathmatch i Team Deathmatch, w których gracze wcielą się w członków Target Troopers lub Network Operatives
  • Otoczenie będzie podlegało destrukcji, dlatego mapy mają zmieniać swój kształt podczas rozgrywki. Dzięki temu styl gry powinien ewoluować nawet w trakcie pojedynczego meczu
  • W kooperacji użytkownicy zmierzą się z kolejnymi falami przeciwników o coraz większej sile rażenia. Twórcy przekonują, że trzeba będzie wykazać się kreatywnością
  • Producentom zależy ponadto na wyeliminowaniu "elitarnych grup rządzących na serwerach" - każdy w dowolnym momencie będzie mógł zagrać w Bodycounta przez sieć

Bodycount ma zaplanowaną premierę na 2 września. Platformami docelowymi strzelaniny Codemasters są PS3 i X360.

GramTV przedstawia:

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
21/07/2011 19:18

Co to są elitarne grupy rządzące na serwerach? Chyba dawno w multi nie grałem Oo