We wrześniu ma dojść do długo oczekiwanej premiery Twierdzy 3. Według Simona Bradbury'ego po grze należy spodziewać się połączenia najlepszych elementów dwóch poprzednich części serii.
We wrześniu ma dojść do długo oczekiwanej premiery Twierdzy 3. Według Simona Bradbury'ego po grze należy spodziewać się połączenia najlepszych elementów dwóch poprzednich części serii.
O zmianach i nowościach: - Produkując trzecią część nie zamierzamy od nowa zdefiniować czym jest Twierdza. Bardziej zależy nam na uchwyceniu najlepszych elementów z dwóch poprzednich odsłon, by stworzyć idealny tytuł z serii Stronghold. Planujemy co prawda mnóstwo zmian i nowych rzeczy, ale rdzeń rozgrywki będzie tak samo silny, jak w oryginale.
- Wszystkie zmiany, jakie planujemy wdrożyć, będą eleganckim rozwinięciem tego, co sprawiło, że oryginał stał się tak popularny. Weźmy na przykład nocne oblężenia - raczej budują dodatkowe napięcie i dramatyczny zwrot w rozgrywce niż na nowo ją definiują. Z drugiej strony nowy system stawiania domów jest może mniej pretensjonalny, ale rozszerza pole działania.
O grafice: - Twierdza 2 była pierwszą grą z serii, która korzystała z trzech wymiarów. To były podstawy, zarówno w kwestii grafiki, jak i oświetlenia. W porównaniu z tą grą Twierdza 3 wygląda wspaniale - mamy pełną kontrolę nad oświetleniem, możemy prowadzić bitwy o różnych porach dnia, wprowadzić efekty pogodowe...
- Kolejną sporą nowością jest fizyka - ściany podlegają destrukcji, budynki się walą, jednostki zderzają się i wchodzą w interakcję z powierzchnią, jak chociażby w sytuacjach, w których spadają z wieży ze strzałą, która przeszyła ich brzuch.
Z innych wieści:
Twierdza 3 w Polsce ukaże się dzięki firmie Cenega. Gra wciąż nie ma ustalonego dokładnego terminu wydania. Z ostatnich wieści wynika, że jej debiutu doczekamy się we wrześniu.