Jedliście kiedyś na śniadanie płatki kukurydziane i zagryzaliście je pięknie wysmażonym bekonem? Zapewne nie. I to właśnie jest przyczyna klapy Blura. No, tak jakby...
Jedliście kiedyś na śniadanie płatki kukurydziane i zagryzaliście je pięknie wysmażonym bekonem? Zapewne nie. I to właśnie jest przyczyna klapy Blura. No, tak jakby...
- Zawsze musisz zmniejszyć strach ludzi przed zakupem twojego produktu. Strach jest dla konsumentów ważniejszym czynnikiem niż pożądanie. Oni nie kupią czegoś, czego nie mieli okazji wcześniej spróbować, ponieważ może się to okazać tandetą - stwierdza Wilson, cytowany przed Edge.
- Licencjonowanie to dobra rzecz, ale musisz być z tym ostrożny, bo to kosztuje. Musisz zachować odpowiedni balans. W Project Gotham Racing 3 wydaliśmy miliony na Ferrari, ale to zadziałało. Ludzie mogli zobaczyć to na okładce. W przypadku Blura zdobycie licencji mogło zadziałać przeciwko nam. Prawdziwe samochody i wspomagacze - to jak bekon i płatki kukurydziane - dodaje.
Wilson, po zamknięciu Bizarre Creations, dołączył do ekipy Sumo Digital. Blur po przeszło roku od premiery ukazał się natomiast w reedycji - być może teraz będziecie skłonni dać mu szansę?