Afterfall: InSanity, to kolejna z polskich gier, które po cichu marzą o światowym sukcesie. Niedawno mieliście okazję przepytać Patryka Hamerlaka z Nicolas Games na temat tej postapokaliptycznej produkcji. Oto wyniki Waszego śledztwa.
Afterfall: InSanity, to kolejna z polskich gier, które po cichu marzą o światowym sukcesie. Niedawno mieliście okazję przepytać Patryka Hamerlaka z Nicolas Games na temat tej postapokaliptycznej produkcji. Oto wyniki Waszego śledztwa.
Post-apokaliptyczny horror akcji. W tych słowach zawarta jest cała idea gry. Mamy alternatywną rzeczywistośc po wojnie nuklearnej oraz mamy kilka poziomów o zróżnicowanym balansie rozgrywki. To naturalne (fabularnie), że na jednym poziomie pozostajemy bezbronni i walczymy ze strachem, by z kolei na innym (proszę się nie martwić, przejścia będą płynne i uzasadnione) rzucić się do ucieczki podczas której korzystamy głównie z broni.
Komplet pytań i wszystkie odpowiedzi znajdziecie za czerwoną belką: