Zapowiedziany cztery lata temu na QuakeConie FPS Rage jest już na ostatniej prostej – twórcom pozostało tylko wdrożenie ostatnich poprawek do warstwy technicznej tytułu.
Zapowiedziany cztery lata temu na QuakeConie FPS Rage jest już na ostatniej prostej – twórcom pozostało tylko wdrożenie ostatnich poprawek do warstwy technicznej tytułu.
– Będę z tobą szczery, to jest ekscytujące. To jest coś innego niż Doom, Quake albo Wolfenstein. Rage ma tak wiele do zaoferowania: walki pojazdów, bronie, rodzaje amunicji, różne elementy ekwipunku, fabułę. To naprawdę najlepsza gra – dodał Willits. Pracownik studia id Software poinformował również, że ostatnie zmiany, jakie planują jeszcze wprowadzić, są związane przede wszystkim z usunięciem niewielkich błędów w warstwie wizualnej konsolowych edycji produkcji (wspomniał między innymi o nie do końca satysfakcjonującym czasie ładowania się tekstur pokrywających pewne elementy otoczenia, które znajdują się w oddali). Zapewnił jednak, że John Carmack upora się z tymi drobnymi uchybieniami przed wysłaniem finalnej wersji gry do tłoczni.
Na dokładkę poniżej serwujemy świeżą porcję grafik promujących nowego FPS-a zespołu id Software.