Rodzina Sony Computer Entertainment WorldWide Studios powiększyła się o kolejnego członka. Firma ogłosiła dziś wykupienie studia Sucker Punch Productions.
Rodzina Sony Computer Entertainment WorldWide Studios powiększyła się o kolejnego członka. Firma ogłosiła dziś wykupienie studia Sucker Punch Productions.
- Sucker Punch Productions to jedna z najwyżej cenionych w tym przemyśle ekip. Mamy za sobą cudownych 12 lat, w trakcie których nasze relacje były znakomite. Jesteśmy zachwyceni, mogąc ją oficjalnie powitać w rodzinie SCE - mówi Shuhei Yoshida, szef SCE WorldWide Studios.
Tak dużej admiracji przedstawicieli Sony nie podzielali najwyraźniej zarządcy innych firm - a przynajmniej nie w takim stopniu, by zdecydować się na wykupienie Sucker Punch. Jak wyjawił bowiem na antenie CNBC Brian Fleming, była to pierwsza oferta przejęcia studia, istniejącego od 1997 roku. - Skłamałbym jednak mówiąc, że inne firmy nie były zainteresowane Sucker Punchem - podkreśla szef amerykańskiego WorldWide Studios, Scott Rohde.
- Kiedy masz tak utalentowaną grupę jak Sucker Punch, najważniejsze jest upewnienie się, że zdołamy utrzymać ją w swoich szeregach. Trudno jest znaleźć producentów odznaczających się tak wysoką jakością, jak ci ludzie - dodaje Rohde.
Zachwyty nad jakością wytworów Sucker Punch mają swoje odzwierciedlenie w ocenach przyznawanych przez prasę. Średnia żadnej z dotychczasowych gier studia nie spadła w portalu GameRankings poniżej 80 punktów. Przed produkcją dwóch części inFamous załoga zasłynęła serią Sly Cooper na PS2. Ich debiutancką produkcją był jednak Rocket: Robot on Wheels na Nintendo 64.