Autorzy rebootu serii XCOM tłumaczą dlaczego często zdarza im się milczeć w sprawie ich dzieła. Przekonują także, że ich wizja kultowej serii jest znacznie bliższa jej korzeniom niż nam się wydaje.
Autorzy rebootu serii XCOM tłumaczą dlaczego często zdarza im się milczeć w sprawie ich dzieła. Przekonują także, że ich wizja kultowej serii jest znacznie bliższa jej korzeniom niż nam się wydaje.
Trzeba przyznać, że ostatni rok można było nazwać "ciszą w eterze", ale w trakcie tych kilkunastu miesięcy musieliśmy spojrzeć na nasze dzieło z boku i zastanowić się co jeszcze możemy możemy zrobić, aby ta gra była jeszcze bardziej podobna do swych poprzedniczek.
W naszej grze pojawiło się sporo zmian, ale cały ten proces nazwałbym raczej ewolucją niż przemianą. W tym roku chcielibyśmy Wam pokazać, że XCOM to również wymagająca gra taktyczna. Dlatego na E3 2011 pokazaliśmy demo, na którym mogliście zobaczyć jak wygląda przygotowanie do misji, spotkania z kosmitami. I jak bardzo różni się to od innych gier akcji dostępnych na rynku.
Ciekawostkę stanowi fakt, że firma 2K mówi o swojej nowej grze shooter ludzi myślących. Jej autorzy mają nadzieję, że zaproponowane przez nich rozwiązania zostaną docenione. Przypomnijmy, XCOM ukaże się na rynku w marcu przyszłego roku. Gra dostępna będzie dla posiadaczy konsol PlayStation 3 i Xbox 360 oraz dla właścicieli pecetów.
Źródło: VG247