Rage na PC z obsługą Steamworks

Adam "Harpen" Berlik
2011/08/15 12:57

Wiemy już, że Rage w wersji na komputery osobiste będzie wymagał posiadania konta na Steamie. Co to oznacza dla graczy? Sporo plusów, ale i jeden ogromny minus.

Rage na PC z obsługą Steamworks

Po zakupie Rage na PC podczas instalacji konieczne będzie połączenie z internetem w celu aktywacji gry za pośrednictwem Steama i przypisaniu jej do swojego konta. W związku z tym niemożliwe będzie odsprzedanie nowego dzieła id Software. To wspomniany minus. Plusów jest znacznie więcej.

Rage na Steamie pozwoli zapisywać stan rozgrywki w "chmurze", czyli na serwerach Valve. Poza tym otrzymamy dostęp do komunikacji głosowej z innymi graczami, a także do DLC, które z pewnością pojawią się po premierze tego tytułu. Nie można również zapomnieć o osiągnięciach.

GramTV przedstawia:

Premiera gry Rage odbędzie się 7 października.

Komentarze
15
Usunięty
Usunięty
15/08/2011 19:30
Dnia 15.08.2011 o 19:26, Blasting_Power napisał:

To co podałeś to nazwy własne, a "chmura obliczeniowa" to pojecie techniczne i polska wersja "cloud computing", steam cloud to jedna z wersji chmur obliczeniowych, więc autor nie popełnił błędu, bo miał wybór odnieść się do samej technologii jak i do konkretnego tworu Valve i w obu przypadkach prawdziwość i poprawność zdania są zachowane :)

Mój błąd - myślałem, że "cloud" to nazwa własna technologi opracowanej przez Valve.

Usunięty
Usunięty
15/08/2011 19:26
Dnia 15.08.2011 o 13:17, Growin napisał:

Rage na Steamie pozwoli zapisywać stan rozgrywki w "chmurze", czyli na serwerach Valve. Jak tłumaczycie to już wszystko, a nie tylko wybrane wyrazy. Wściekłość na Parze pozwoli zapisywać stan rozgrywki w chmurze, czyli na serwerach Zaworu.

To co podałeś to nazwy własne, a "chmura obliczeniowa" to pojecie techniczne i polska wersja "cloud computing", steam cloud to jedna z wersji chmur obliczeniowych, więc autor nie popełnił błędu, bo miał wybór odnieść się do samej technologii jak i do konkretnego tworu Valve i w obu przypadkach prawdziwość i poprawność zdania są zachowane :)Co do tematu, to się bardzo cieszę, bo dzięki Steamworks można zapraszać znajomych bezpośrednio ze Steama, a to z kolei oznacza, że MP (o ile będzie dobry), będzie "żył" bardzo długo ;) i ogólnie dużo to wygodniejsze :p

Tenebrael
Gramowicz
15/08/2011 16:47

Mnie tam powiązanie ze Steamem niespecjalnie martwi. Nie jestem fanem wiązania gier z kontami maści wszelakiej, ale że gram głównie w domu, i dostęp do neta mam stały, to raczej nie jest to wielkim problemem. Byle tylko nie było konieczności stałego połączenia - to już jak dla mnie nie jest tak źle.




Trwa Wczytywanie