Twórcy zapowiadają, że w Guild Wars 2 będzie sporo do roboty. Podobno nie mamy mieć ani chwili na nudę.
Twórcy zapowiadają, że w Guild Wars 2 będzie sporo do roboty. Podobno nie mamy mieć ani chwili na nudę.
Co ciekawe, chodzi bardziej o dynamiczne wydarzenia - zadania i wyzwania, które występują naturalnie, a nie wprowadzane są przez tekst i zleceniodawców. W Guild Wars 2 wiele rzeczy może nastąpić niemal w każdym czasie, a choć niektóre z nich trzeba będzie odkryć podczas zwiedzania lokacji, inne zaskoczą nas w najmniej oczekiwanych momentach.
MMORPG jest również opracowywane w taki sposób, by zaoferować zróżnicowany poziom trudności. I nie chodzi tu wyłącznie o skalowanie poziomu wyszkolenia przeciwników, ale także o to, że w zależności od wielkości i siły drużyny zadania rozwiązywać trzeba będzie na różne sposoby.
Jako przykład Colin Johansen podaje walkę z Królową Piratów w jej twierdzy. Jeśli dojdziemy tam z małą grupą, naprzeciw nam stanie niewielka armia nieumarłych szkieletów. Ale jeśli zbierzemy setki graczy i przypuścimy szturm, zamek okaże się silnie broniony.