W Guild Wars 2 pojawi się ponad 1500 dynamicznych zdarzeń

Rafał Dziduch
2011/08/24 10:38

Twórcy zapowiadają, że w Guild Wars 2 będzie sporo do roboty. Podobno nie mamy mieć ani chwili na nudę.

W Guild Wars 2 pojawi się ponad 1500 dynamicznych zdarzeń

Autorzy z ArenaNet deklarują wprost: - Umieścimy w grze około 1500 wydarzeń, więc dużo czasu zajmie ludziom wypełnienie ich wszystkich. Colin Johansen powiedział serwisowi Lazygamer, że planują również, aby każdy quest był unikatowy, więc dlatego potrzebne będą konkretne narzędzia do ich wypełnienia.

Co ciekawe, chodzi bardziej o dynamiczne wydarzenia - zadania i wyzwania, które występują naturalnie, a nie wprowadzane są przez tekst i zleceniodawców. W Guild Wars 2 wiele rzeczy może nastąpić niemal w każdym czasie, a choć niektóre z nich trzeba będzie odkryć podczas zwiedzania lokacji, inne zaskoczą nas w najmniej oczekiwanych momentach.

GramTV przedstawia:

MMORPG jest również opracowywane w taki sposób, by zaoferować zróżnicowany poziom trudności. I nie chodzi tu wyłącznie o skalowanie poziomu wyszkolenia przeciwników, ale także o to, że w zależności od wielkości i siły drużyny zadania rozwiązywać trzeba będzie na różne sposoby.

Jako przykład Colin Johansen podaje walkę z Królową Piratów w jej twierdzy. Jeśli dojdziemy tam z małą grupą, naprzeciw nam stanie niewielka armia nieumarłych szkieletów. Ale jeśli zbierzemy setki graczy i przypuścimy szturm, zamek okaże się silnie broniony.

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
24/08/2011 14:37

Przypomina to z tego co widziałem world questy w WAR, tyle że bardziej przemyślane i ciekawsze, w dodatku wykonywalne też w mniejszych grupach. Po gameplayach zapowiada się najbardziej dopieszczone i najciekawsze mmo gamescomu.

Usunięty
Usunięty
24/08/2011 14:33

Newsy co do GW2 są dla mnie zawsze pozytywne, ale ja bym chciał już po prostu w gierkę zagrać, a nie tylko o niej czytać :D

HiddenNick
Gramowicz
24/08/2011 13:36
Dnia 24.08.2011 o 12:20, Headbangerr napisał:

"Jeśli dojdziemy tam z małą grupą, naprzeciw nam stanie niewielka armia nieumarłych szkieletów. Ale jeśli zbierzemy setki graczy i przypuścimy szturm, zamek okaże się silnie broniony." Zastanawiam się, czy to dobre posunięcie, bo stawia pod znakiem zapytania sens tworzenia dużych grup. Jeśli lokacja ma stały poziom trudności, to wiadomo, że dopóki nie zbierzemy odpowiednich sił, to nie ma co o niej marzyć nawet. A tak - nieważne, czy jest nas 6 czy 60 - i tak damy radę...

Dynamic events polegają na czymś innym niż questy czy dungeony w innych MMO bo odbywają się w Persistant World. Liczba atakujących może się więc stale zmieniać, a ty nie masz na to wpływu (nie ma też właściwie konieczności tworzenia drużyny). Więc skalowanie mob''ów jest konieczne. Takie eventy jak te nie są wykonywalne przez jedną osobę.




Trwa Wczytywanie