Gears of War 3: znamy pełną listę map do rozgrywki wieloosobowej. Powraca Blokada!

Mateusz Kołodziejski
2011/08/27 14:58

Gears of War 3 pozwoli nam eksterminować w trybie multiplayer na dziesięciu mapach. Teraz wiadomo już, że jedną z nich będzie zmodyfikowana wersja uwielbianej przez graczy Gridlock, nad Wisłą znanej jako Blokada.

Wszystkie dziesięć obszarów udostępnionych zostanie w trybach Versus Multiplayer, Beast oraz Horde 2.0. Fani z pewnością ucieszą się z tego, że od dnia premiery boje toczyć będzie można na mapie Blokada, która znana jest od czasu pierwszej części serii, jednak w Gears of War 2 wprowadzało ją dopiero DLC. Arena ta doczekała się oczywiście odpowiedniej szaty graficznej, zmieniono również umiejscowienie broni.

Epic wziął sobie do serca liczne komentarze imponującej liczby ponad 1,2 miliona fanów testujących wersję gry. Dzięki temu Gears of War 3 zawierać będzie również zmodyfikowane wersje map Old Town, Thrashball i Trenches. Na ostatniej z wymienionych dodano chociażby nowe pole bitwy, znacząco wpływające na przebieg i dynamikę rozgrywki.

Z myślą o tych, którzy swoją przygodę z uniwersum zaczynają od trzeciej części serii, zostanie wprowadzony tryb Casual Versus Multiplayer, w którym początkujący będą mogli rywalizować między sobą i szlifować umiejętności przed przystąpieniem do gry w potyczkach na wyższym poziomie.

GramTV przedstawia:

Poniżej znajduje się pełna lista map dostępnych w Gears of War wraz z udostępnionymi przez Microsoft opisami:

  • Checkout - rozgrywki na tej mapie toczą się w zrujnowanym centrum handlowy. Sklepikarze starali się wyczyścić magazyny podczas wyprzedaży poprzedzających ewakuację, ale koniec końców, musieli uciekać, zostawiając za sobą cały dobytek. Intensywna walka w zamkniętych pomieszczeniach i sklepowych alejkach wymusza ciągła uwagę. Kluczem do zwycięstwa jest dobór odpowiedniej broni i przymyślane korzystanie z osłon. Mając na celowniku przeciwnika, pamiętaj o szyldzie na sklepowej witrynie: „Likwidacja".
  • Drydock - to opuszczona stocznia, wypełniona pod sufit niedostarczonymi towarami. Centralnym punktem mapy, jest rdzewiejący kadłub statku towarowego, który na wieczność pozostanie w suchym doku.
  • Gridlock - pokryta popiołem ulica była niegdyś najpopularniejszą atrakcją turystyczną, znaną z eleganckich zajazdów i zacisznych kafejek nad brzegiem rzeki. Woda jednak zmieniła się w szlam, pośród którego stoi upiorny, wypalony krater - symbol upadku człowieczeństwa na ziemiach Sery.
  • Hotel - niewielkie wyspiarskie ośrodki zapewniały wypoczynek dla ludności Sery. Jednak wraz z postępem inwazji Lambent, niszczycielskie fale zatopiły popularne niegdyś plaże, a wiatry gwiżdżą teraz pośród ścian opuszczonych ludzkich osiedli.
  • Mercy - plac ten, był niegdyś tętniącym życiem rynkiem miejskim pełnym ludzi, który po bombardowaniu UIR w trakcie Wojen Pendulum, nigdy nie powrócił do dawnej świetności. Wkrótce po tym zaczęła się inwazja, a Szarańcza nie okazała ocalałym mieszkańcom litości. Duży, otwarty obszar w centrum mapy otoczony jest ze wszystkich stron osłoniętymi kładkami i budynkami. Podwyższona platforma kryje arsenał potężnych broni i doskonały widok na niemal każdy oddalony cel, jednak zdobycie tej przewagi zostanie okupione ciężką batalia.
  • Old Town - pojedyncze, oddalone rejony Sery zdołały przez dłuższy czas oprzeć się inwazji. Miasta wyspiarskie, jak to, przeżyły dzięki uprawom niewielkich farm i obfitości darów oceanu. Jednak wszystko co dobre, szybko się kończy, podobnie jak kolejne kryjówki. Mapa ta jest doskonałym wyborem do gry zespołowej, wypełniona obszarami przystosowanymi zarówno do ataku jak i obrony. Dobrze przeprowadzona operacja przyniesie sowitą nagrodę, a nieuważnego przeciwnika, z łatwością zagoni się w kozi róg.
  • Overpass - postępująca inwazja Lambentów na Serę skutkuje, całkiem dosłownie, rozpadem planety. Podstawy tego zapomnianego grzbietu górskiego zaczynają niszczeć, a całe osiedle na powierzchni zapada się wraz z nimi, osuwając się do przepastnych jaskiń pod spodem. Kieruj się na wzniesienia, albo osuniesz się wraz z nim. Potyczki na tej mapie często koncentrują się wokół uniesionej kładki, gdzie zespoły mogą przyjąć pozycje obronne i wykorzystać ulokowany wokół nich arsenał. Jednak zdobycie pozycji może stać się pułapką, jeżeli wroga drużyna dostanie w swe ręce moździerze.
  • Sandbar - ten punkt obserwacyjny, zapewniał kiedyś widok na odległy horyzont. Nigdy nie zagrożony, wydawał się nie do zdobycia, dzięki nieprzewidywalnej linii brzegowej i ciągle przesuwającym się ławicom piasku w pobliskich mieliznach. I rzeczywiście nigdy nie upadł; został jedynie porzucony, gdy ludzkość zaczęła uciekać przed zagrożeniem, jakiego nikt się nie spodziewał.
  • Thrashball - stadion był niegdyś domem bohaterów walczących o honor i chwałę, a nie o przetrwanie. Przeszywający ryk tłumów zastąpił melancholijny skowyt wiatru w pustych sektorach. Mecze nie są już ograniczone tylko do murawy - drużyna, która przejmie kontrolę nad lożami, zyska przewagę. Tablica wyników wciąż śledzi wynik rozgrywki, ale nadwyrężona konstrukcja czyni z niej śmiertelną pułapkę dla tych, którzy nieopatrznie znajdą się dokładnie poniżej.
  • Trenches - Szarańcza zaczęła wykuwać kopalnie i tunele w skalistych pustyniach Sery. Korytarze są małe i ciasne, dając doskonałe pole obserwacji niemal całego pola bitwy. Centralne wzniesienie z ufortyfikowanym bunkrem zapewni strategiczną przewagę nad otoczeniem. Raz zdobyty, rzadko kiedy się poddaje chyba, że inwazja ukryje się w chmurze burzy piaskowej, poza zasięgiem wzroku obrońców.

I jeszcze na koniec przypominajka: w Gears of War 3 zagramy już 20 września.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
27/08/2011 20:00
Dnia 27.08.2011 o 16:33, Marekku napisał:

Dlaczego nie wspomnieliście nic o "rewolucji razera" i tym ich przekombinowanym drogim lapku ? :DDD

bo newsman który pisał o zapowiedzi "tego co ma nadejść w czwartek" powiedział, że jeśli okaże się że chodzi o tego przekombinowanego lapka, to strzeli focha. No i strzelił ;)

Usunięty
Usunięty
27/08/2011 20:00
Dnia 27.08.2011 o 16:33, Marekku napisał:

Dlaczego nie wspomnieliście nic o "rewolucji razera" i tym ich przekombinowanym drogim lapku ? :DDD

bo newsman który pisał o zapowiedzi "tego co ma nadejść w czwartek" powiedział, że jeśli okaże się że chodzi o tego przekombinowanego lapka, to strzeli focha. No i strzelił ;)

Usunięty
Usunięty
27/08/2011 18:58
Dnia 27.08.2011 o 16:27, Henrar napisał:

> jestem ciekaw przez jak mocno dopieścili obraz w tym filmiku, bo nie ma szans by gra wyglądała aż tak > dobrze na xboxie, Ta gra właśnie tak wygląda - żadnego dopieszczania nie było.

Mi to nieraz trochę przypomina bulletstorma.Może dlatego że robi to ta sama ekipa.Graficznie jak dla mnie nie ma aż takiego łaaaał.Napewno trochę dopieścili filmik jak to zawsze bywa;]




Trwa Wczytywanie