Developerzy ze studia ArenaNet podczas targów PAX 2011 wzięli udział w panelu dyskusyjnym poświęconemu Guild Wars 2. Mowa była o "systemie sidekick'ów" i podziału "lootu".
Developerzy ze studia ArenaNet podczas targów PAX 2011 wzięli udział w panelu dyskusyjnym poświęconemu Guild Wars 2. Mowa była o "systemie sidekick'ów" i podziału "lootu".
W ramach wspomnianego panelu developerzy niejednokrotnie wspominali o dynamicznym świecie i kooperacyjnym aspekcie misji. To już jednak słyszeliśmy. Ciekawostką jest za to zapowiedź nowego systemu lootu. Zamiast dostawać śmieciowy sprzęt, który i tak potem ląduje u pierwszego lepszego NPC-a, za udział w walce gracze Guild Wars 2 otrzymają specjalne tokeny.
Tokeny te następnie można wymienić na interesujące nas wyposażenie. Rozwiązanie to ma skrócić czas, jaki gracze poświęcają na zarządzanie ekwipunkiem.
Oprócz tego przedstawiciele ArenaNet wspomnieli o systemie "sidekick'ów". Zapewne już nie raz w dowolnej grze MMO po wielu staraniach w końcu udało wam się namówić kumpla do zabawy. Żeby mu pomóc, dotychczas konieczne było zakładanie nowej postaci. Proponowane przez AN rozwiązanie przewiduje, że gdy w grupie jest niskolevelowa i wysokolevelowa postać, to poziom tej drugiej zostanie obniżony, aby również i ona mogła otrzymywać coś za swój udział w walce i nie marnowała czasu.
Mimo karmienia publiki jakimiś dodatkowymi szczegółami, to nadal nie ujawniono najważniejszej informacji - kiedy nastąpi premiera Guild Wars 2.