Informacje z panelu poświęconego Guild Wars na PAX 2011

Grzegorz Bonter
2011/08/29 14:55

Developerzy ze studia ArenaNet podczas targów PAX 2011 wzięli udział w panelu dyskusyjnym poświęconemu Guild Wars 2. Mowa była o "systemie sidekick'ów" i podziału "lootu".

Informacje z panelu poświęconego Guild Wars na PAX 2011

Fani Guild Wars zostali uraczeni świeżymi materiałami podczas minionych targów Gamescom 2011. Teraz jednak ruszyła inna impreza tego typu - PAX 2011. W jej ramach zorganizowano panel dyskusyjny, podczas którego twórcy ze studia ArenaNet zdradzili kilka nowych informacji na temat Guild Wars 2.

W ramach wspomnianego panelu developerzy niejednokrotnie wspominali o dynamicznym świecie i kooperacyjnym aspekcie misji. To już jednak słyszeliśmy. Ciekawostką jest za to zapowiedź nowego systemu lootu. Zamiast dostawać śmieciowy sprzęt, który i tak potem ląduje u pierwszego lepszego NPC-a, za udział w walce gracze Guild Wars 2 otrzymają specjalne tokeny.

Tokeny te następnie można wymienić na interesujące nas wyposażenie. Rozwiązanie to ma skrócić czas, jaki gracze poświęcają na zarządzanie ekwipunkiem.

GramTV przedstawia:

Oprócz tego przedstawiciele ArenaNet wspomnieli o systemie "sidekick'ów". Zapewne już nie raz w dowolnej grze MMO po wielu staraniach w końcu udało wam się namówić kumpla do zabawy. Żeby mu pomóc, dotychczas konieczne było zakładanie nowej postaci. Proponowane przez AN rozwiązanie przewiduje, że gdy w grupie jest niskolevelowa i wysokolevelowa postać, to poziom tej drugiej zostanie obniżony, aby również i ona mogła otrzymywać coś za swój udział w walce i nie marnowała czasu.

Mimo karmienia publiki jakimiś dodatkowymi szczegółami, to nadal nie ujawniono najważniejszej informacji - kiedy nastąpi premiera Guild Wars 2.

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
30/08/2011 05:57

Mnie osobiście nudzi PVE w MMO (zdobywać equip aby móc zdobywać więcej equipa i tak dalej), wolę walczyć przeciwko innym graczom więc cieszę się, że PVP dostaję trochę miłości w GW2 :P

Usunięty
Usunięty
29/08/2011 20:42

Co do powerlevelingu, jest on mało sensowny, gdyż czas potrzebny na zdobycie 2 lvlu jest taki sam jak z 79 na 80. Innymi słowy, w GW2 nie jest tak jak do tej pory w mmo, że im wyższy lvl tym dłużej się zdobywa kolejny poziom :)GW2 wins :)

Usunięty
Usunięty
29/08/2011 20:11

Jedno słowo do autora tekstu - loot o którym mówisz ( tokeny ) jest z ostatniego bossa w dungeonie - loot w exprolable area będzie taki jak znają go wszyscy, należało by doprecyzować bo ludzie pomyślą sobie ze idąc na jakieś mobki za miastem tokeny będą zbierać a tak nie będzie.@Galder_Grasfiord - nie mentoring bo to nie aion tylko wyrównywanie lvl postaci do obszaru w którym chcesz coś robić, mając 80 lvl wejdziesz na lokacje startowa wtedy system "skoryguje " twój lvl do poziomu innych na tym obszarze. Wiec o zadnym power levelingu mowy być nie może a na tym chyba polega idea jakiegoś durnego mentoringu n/cDodatkowo jeśli już chcecie mówić o czymś nowym to należy powiedzieć o systemie gildii.Pojawiają się zupełnie nowe elementy które sprawią niezłe zamieszanie ale także i spowodują duża wszechstronność i swobodę korzystania z gildii. Pojawi się coś na kształt bonusów które będą wpływać na rożne rzeczy tj. zdobywanie większej ilości xp itd. ( może to trochę przypominać system gildii z wow-a ). Szkoda ze było tak mało informacji na ten temat ale w końcu jest jakieś info.@Thanathos - raczej wstrzymał bym się z podawaniem daty premiery - puki nie pojawi się na oficjalnej stronie info z data premiery GW2 - żadna data nie jest prawdziwa/prawdopodobna.




Trwa Wczytywanie