Capcom: Dragon's Dogma czerpie inspiracje z... Devil May Cry

Michał Ostasz
2011/09/02 13:26
4
0

Słyszeliście kiedyś o tym, aby RPG czerpało pełnymi garściami z japońskiego slashera? Twórcy gry Dragon's Dogma nie widzą w tym nic nadzwyczajnego i z dumą mówią o tym, że w ich dziele czuć będzie ducha Devil May Cry.

Capcom: Dragon's Dogma czerpie inspiracje z... Devil May Cry

W rozmowie z serwisem Siliconera Hiroyuki Kobayashi, producent Dragon's Dogma, przyznał że duży wpływ na jego najnowszą grę miał jego poprzedni projekt, Devil May Cry 4.

Trzon zespołu pracował wcześniej nad DMC 4, nawet reżyser gry, Hideaki Itsuno. Wpływ tamtej gry na Dragon's Dogma jest bardzo duży, ale nie chcieliśmy najzwyczajniej w świecie wziąć mechaniki Devil May Cry i wrzucić jej do nowego tytułu.

Kobayashi dodał, że sam sposób sterowania może niektórym przypominać przygody białowłosego Dantego.

Spojrzeliśmy na to, co zrobiliśmy w DMC, a konkretnie na to jak Dante i Nero radzili sobie z przeciwnikami. Wzięliśmy najlepsze elementy systemu walki w zwarciu i spróbowaliśmy zaimplementować je w Dragon's Dogma. (...) Sam fakt, że gra ma otwarty świat i nasz bohater może pójść gdziekolwiek chce dał podwaliny pod koncepcję systemu walki. Może on nawet wspiąć się na swych wrogów i walczyć z nimi jak tylko chce. Myślę, że wolność w tym aspekcie jest jedną z wielu zalet Dragon's Dogma. Chcieliśmy, aby gracz w czasie walki czuł się jak bohater filmu akcji i mógł toczyć ją jak żywnie mu się to podoba.

GramTV przedstawia:

Producent Dragon's Dogma zdradził także co nie co na temat kreacji postaci, w którą się wcielimy. Będzie możliwość personalizacji jej wyglądu, a dodatkowo do wyboru będą trzy klasy i trzy specjalizacje dla każdej z nich. Oczywiście klasy będzie można mieszać.

Przypomnijmy, że Dragon's Dogma ukaże się na konsolach Xbox 360 i PlayStation 3 już na początku przyszłego roku.

Źródło: VG247

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
06/09/2011 11:59

Dragon''s Dogma co widać gołym okiem stawia na walkę, prowadzenie wielogodzinnych dysput z kolejnym bohaterem napotkanym w karczmie raczej nie będzie priorytetem.Dobrze, że panowie mówią o tym bez ogródek ;)

Druid2
Gramowicz
06/09/2011 10:34

A cóż to za nowość? Już wiedźmin 1 był grą RPG z elementami gry akcji a Wiedźmin 2 zupełnie w tą stronę poleciał. Raczej obawiam się, że z RPG będzie to miało jedynie rozbudowane dialogi a gra będzie typowym slasherem z drzewkiem ciosów specjalnych do odblokowania

Usunięty
Usunięty
02/09/2011 17:31
Dnia 02.09.2011 o 16:02, Rzepik napisał:

Japończycy robią typowo japońską grę (z tolkienowską otoczką dla niepoznaki) Oto moja zaskoczona twarz -> -_-

Tylko że nie o to chodziło w tym temacie... Chodziło o to że udało im się stworzyć grę rpg z elementami gry akcji.




Trwa Wczytywanie