Jeden z najważniejszych ludzi odpowiedzialnych za produkcję Halo 4 porzucił swój projekt. - Nie chciałem tracić ani jednego dnia więcej - mówi Ryan Payton.
Jeden z najważniejszych ludzi odpowiedzialnych za produkcję Halo 4 porzucił swój projekt. - Nie chciałem tracić ani jednego dnia więcej - mówi Ryan Payton.
- Halo, które chciałem zaprojektować, było zupełnie inne. Nigdy nie sądziłem, że dotrę do punktu, w którym będę tak wypompowany. Wtedy doszło do mnie, że muszę zrobić coś innego. Sądzę, że czas jest najcenniejszą rzeczą jaką mamy. Postanowiłem więc, że nie zmarnuję ani jednego dnia więcej pracując nad czymś, co nie jest zbieżne z moimi wartościami - dodaje Payton.
343 Industries nie poinformowało na razie, kto zastąpi go na stanowisku szefa działu kreacji. Nie wiadomo też, jaki wpływ na produkcję Halo 4 będzie miało odejście Paytona. Gra ma wstępnie wyznaczony termin wydania na końcówkę przyszłego roku.