Ubisoft odpiera zarzuty w kwestii opóźnienia terminu wydania Driver: San Francisco na PC. Francuski wydawca tłumaczy się koniecznością dopasowania kodu do potrzeb komputerów.
Ubisoft odpiera zarzuty w kwestii opóźnienia terminu wydania Driver: San Francisco na PC. Francuski wydawca tłumaczy się koniecznością dopasowania kodu do potrzeb komputerów.
Tak, ale nie jest ona bynajmniej spowodowana chęcią zdenerwowania pecetowców. Przynajmniej tak wynika z tłumaczeń Martina Edmondsona, szefa Ubisoft Reflections, studia odpowiedzialnego za Driver: San Francisco. - Wersja PC jest opóźniona, ponieważ baza kodowa pochodzi z konsoli - tłumaczy na łamach Eurogamera.
- Gra nie została celowo wstrzymana. Gdy docieramy do punktu, w którym wersja konsolowa jest zakończona, do pracy przystępują ludzie od wydania pecetowego. To naturalna obsuwa. Nie jest zresztą tak, jak w przypadku wielu gier, gdzie premiera na PC następuje wiele, wiele miesięcy po debiucie na konsolach. Obie trafią do sklepów w niedługim odstępie - dodaje.
Premiera konsolowego Driver: San Francisco już za nami, pecetowcy muszą czekać do 30 września.