Na Tokyo Game Show Sony pochwaliło się sprzedażą PlayStation 3 i PlayStation Portable. Obie konsole w ciągu ostatnich 12 miesięcy miały niemal 50-procentowy udział w swoich sektorach.
Na Tokyo Game Show Sony pochwaliło się sprzedażą PlayStation 3 i PlayStation Portable. Obie konsole w ciągu ostatnich 12 miesięcy miały niemal 50-procentowy udział w swoich sektorach.
Podobną garść statystyk Sony podało w odniesieniu do PlayStation Portable. Konsola przenośna łącznie trafiła w ręce 71,4 miliona konsumentów na całym świecie. Swą popularność zawdzięcza głównie ojczyźnie, nie najlepiej radzi sobie natomiast na rynku amerykańskim. Danych uwzględniających podział na regiony firma z Kraju Kwitnącej Wiśni niestety nie podała.
Wiadomo natomiast, że PSP miało 43-procentowy udział w rynku konsol przenośnych, zgarnęła także 46 proc. sektora gier na sprzęt kieszonkowy.