Fani poprawiają Dead Island

Paweł Pochowski
2011/09/15 00:25

Społeczność fanowska Dead Island na Steamie ostro wzięła się do roboty i poprawia to, czego deweloperzy nie dali rady. Lista rzeczy do naprawy jest długa, ale modderzy systematycznie dodają nowe łatki.

Fani poprawiają Dead Island

Już w tym momencie przygotowane poprawki pozwalają na zwiększenie pola widzenia, wyłączenie efektu rozmycia broni i otoczenia, modyfikację kolorystyki w grze czy włączenie opcji vsync, dzięki czemu Dead Island ponoć wygląda jeszcze ładniej. Dodatkowo modderzy pracują także nad różnymi innymi, większymi oraz mniejszymi ulepszeniami (m.in. możliwością zablokowania intra początkowego czy opcją uruchomienia Dead Island w oknie). Fani ostro pracują także nad rozbudowanymi modami do gry - w fazie betatestów znajduje się chociażby mod zwiększający realizm, a tworzone są "Dead Island Crysis mod" czy projekt "Dark Island".

Warto mieć na uwadze wątek na forum Steama poświęcony prowadzonym modyfikacjom. Kreatywność fanów jest nieograniczona, podobnie zresztą jak i chęci - to świetnie, że poprawiają niedociągnięcia, choć to wina producenta, że tak dużo błędów znalazło się w końcowej wersji gry. Pomimo tego, jak przyznają sami twórcy, sprzedaż Dead Island jest zadowalająca.

GramTV przedstawia:

Komentarze
24
Usunięty
Usunięty
20/09/2011 16:18
Dnia 15.09.2011 o 01:04, vegost napisał:

> mody to drugie życie wielu gier (a nawet trzecie i czwarte) > szkoda, że niektóre firmy tego nie widzą Nie widzą, bo nie chcą wspierać gier za damo. Ty byś chciał pracować za darmo ? No nie wydaje mi się.

tyle, ze wlasnie fani i moderzy robia to za darmo, a firmy mniej (lub 0) pieniedzy na to musza poswiecac

Usunięty
Usunięty
16/09/2011 09:49

Mhm. Może jednak zainteresuje się Dead Island w tym momencie. Modderzy są czasami bardzo pomocni jeśli chodzi o połatanie gry. Bądź, co bądź - zapaleńcy Gothica 3 wyciągneli więcej z silnika niż sami twórcy, dając nam ogromne patche i do tego dodając jeszcze pakiet questów.

Usunięty
Usunięty
15/09/2011 17:06
Dnia 15.09.2011 o 06:48, Tenebrael napisał:

Wiesz, jakoś do niedawna nie było z tym problemu, i twórcy nie ograniczali graczom pola manewru w robieniu modyfiukacji do gier.

10 lat temu produkcja gier była chyba ponad 10 razy tańsza, a ich średnia sprzedaż dziesięciokrotnie nie wzrosła?




Trwa Wczytywanie