Prezentację prowadził osobiście Sven Vinckle, C.E.O. Larian Studios, niezależnego dewelopera odpowiedzialnego za serię Divinity i grę Dragon Commander. Pokazano wszystkie trzy warstwy, jakie oferować będzie ta produkcja: cRPG, strategię i bitwę (choć tę ostatnią tylko w jednej z dwóch wersji, czyli czystą akcję, a nie widok taktyczny). Gra tworzona jest jednocześnie na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3, demonstracja odbywała się na konsoli Microsoftu. Szef studia zjawił się w Warszawie głównie po to, by ogłosić początek współpracy z firmą CD Projekt, ale skoro już był na miejscu, pokazywał też grę dziennikarzom - bardzo miły gest, możliwy głównie u twórców niezależnych. Przyjrzyjmy się po kolei wszystkim aspektom rozgrywki tej hybrydowej produkcji.
Obszerny artykuł, w którym Lucas the Great opowiada, czego dowiedział się o wszystkich warstwach gry, znajdziecie klikając w czerwoną belkę poniżej: