- Robię rzeczy, które nie są praktyczne dziś, ale wkrótce się takimi staną - mówi założyciel Epic Games Tim Sweeney, który nie ukrywa, że praca nad Unreal Engine 4 zabiera mu mnóstwo czasu.
- Robię rzeczy, które nie są praktyczne dziś, ale wkrótce się takimi staną - mówi założyciel Epic Games Tim Sweeney, który nie ukrywa, że praca nad Unreal Engine 4 zabiera mu mnóstwo czasu.
Wspomniana wyżej data sugeruje, że Unreal Engine 4 tworzony jest z myślą o nowej generacji konsol. Na razie są to jednak tylko domniemania, bowiem ani Microsoft ani Sony nie określiły się dotąd w sprawie swojego nowego sprzętu do użytku domowego.
- Najbardziej produktywni w tym przemyśle byliśmy w 1996 roku, kiedy tworzyliśmy pierwszy Unreal Engine. Teraz, pracując nad czwartą odsłoną silnika, czuję się podobnie. Nikt inny nie eksploruje tych zakątków technologii, ponieważ one staną się praktyczne dopiero za kilka lat. Widzę w tym jednak bardzo duży potencjał, zatem ta praca to dla mnie świetna zabawa - dodaje Sweeney.
To nie pierwsza dzisiejsza informacja na naszych łamach, poświęcona słowom założyciela Epic Games. Wcześniej rozprawiał on o wyzwaniach, jakie w najbliższych latach czekają na producentów gier.