Kiedy chcesz zrobić pastisz poważnego tytułu, musisz liczyć się z odmową właściciela praw do marki. Z takiego założenia wyszła ekipa Monolith, ale spotkało ją miłe zaskoczenie.
Kiedy chcesz zrobić pastisz poważnego tytułu, musisz liczyć się z odmową właściciela praw do marki. Z takiego założenia wyszła ekipa Monolith, ale spotkało ją miłe zaskoczenie.
- Sprzedanie dziwacznej strzelaniny w uniwersum Batmana bez Batmana lub Jokera wydaje się niemożliwe. Im dłużej jednak o tym rozmawialiśmy, tym bardziej czuliśmy, że otwiera się przed nami wielka szansa stworzenia unikatowego multiplayera, który gwarantuje powiew świeżości w świecie Batmana. Nasza ekscytacja rosła, ale wraz z nią spadała wiara w to, że ten pomysł kiedykolwiek wzbije się w przestworza - mówi Longo.
W końcu jednak zespół przystąpił do działania. - Zamiast przedstawić pomysł ustnie, postanowiliśmy stworzyć coś, by pokazać, jak fajna może być gra o podziemnych starciach naśladowców Batmana i Jokera. Pracowaliśmy na swoim przez kilka tygodni, by zobrazować naszą ideę. Kiedy już pokazaliśmy nasz projekt, wszyscy natychmiastowo załapali o co w nim chodzi, a co ważniejsze, spodobało im się to! - dodaje.
Dziś Gotham City Impostors wkracza w fazę zamkniętych beta-testów. Jeśli chcieliście wziąć w nich udział i zostaliście wybrani, stosowne zawiadomienie z pewnością dotarło na waszą skrzynkę pocztową. Beta zaplanowana została tylko na PC.