Co ma wspólnego Rage z nadchodzącym polskim surival horrorem Afterfall: Insanity? Studio Nicolas Games nie może pozwolić sobie na błędy, które popełniło id Software, gdyż zostałoby „zniszczone” przez graczy. Dlaczego?
Co ma wspólnego Rage z nadchodzącym polskim surival horrorem Afterfall: Insanity? Studio Nicolas Games nie może pozwolić sobie na błędy, które popełniło id Software, gdyż zostałoby „zniszczone” przez graczy. Dlaczego?
Dlaczego o tym wspomniał? - Patrząc na oceny mediów oraz graczy w przypadku pecetowej wersji Rage nie mam wątpliwości, że coś jest nie tak. Różnica jest olbrzymia i to nie powinno mieć miejsca. Druga myśl dotyczy bezpośrednio naszej produkcji – Afterfall: InSanity – czy gdyby nasza gra działała tak źle media również byłyby tak wyrozumiałe? - pyta retorycznie Hamerlak. - „id Software” to wielka firma i zazdroszczę im nie tylko jakości gier, budżetu, ale również tego, że mogą liczyć na taryfę ulgową przy ocenianiu. Nie wydaje mi się, aby na to samo mogło mieć nadzieje nasze skromne studio.
Jak sądzicie, czy faktycznie oceny w recenzjach pecetowej wersji Rage nie są skrajnie niskie dlatego, że za grę odpowiada id Software, które – nie da się już tego ukryć – nie stanęło na wysokości zadania i zaoferowało graczom nieukończoną wersję? Czy inne, mniejsze studia, jak na przykład Nicolas Games, również byłyby potraktowane ulgowo, czy też w ich przypadku recenzenci nie pozostawiliby na nich suchej nitki?