Doczekamy się kolejnej produkcji spod znaku Shadowrun. Tym razem nie ma prób stworzenia tytułu AAA, będzie to gra sieciowa działająca w przeglądarce, za to potencjalnie ciekawa. Shadowrun Online powstaje w niemieckim studiu Cliffhanger Productions.
Doczekamy się kolejnej produkcji spod znaku Shadowrun. Tym razem nie ma prób stworzenia tytułu AAA, będzie to gra sieciowa działająca w przeglądarce, za to potencjalnie ciekawa. Shadowrun Online powstaje w niemieckim studiu Cliffhanger Productions.
Rozgrywka w Shadowrun Online oparta będzie na dwóch różnych warstwach. W pierwszej przygotujemy się do misji, zbierając dane wywiadowcze, wykradając poprzez sieć plany budynków, przekupując strażników - ot, taki taniec godowy. Dziać się to będzie na mapie miasta Seattle. Gdy już wszystko jest gotowe, grupa graczy ruszy na misję. Tu już możemy oczekiwać wysokiego standardu współpracy drużynowej: jedna osoba włamuje się do komputerów, inna osłania go ogniem, jeszcze inna magią chroni ich przed kulami...
Shadowrun to marka nie mająca szczęścia do gier wideo. Kolejne projekty albo padały w fazie projektowej, albo ponosiły porażkę rynkową. Szkoda, bo świat wykreowany przez FASA Corporation na potrzeby "papierowej" gry RPG ma wielki potencjał. To pomieszanie Cyberpunku z magią, wszczepów z rasami znanymi z fantasy. Miszmasz ten wynika z pewnego incydentu, jaki miał sie wydarzyć w... 2011 roku (system stworzono 22 lata temu), a zabawa ulokowana byłą w roku 2050 (później "przepchnięto" to do 2074). W jego wyniku magia powróciła do świata, a dzieci zaczęły rodzić sie z cechami istot baśniowych i mitycznych. Koniec świata jaki znamy jeszcze nie nadszedł (ale rok się nie skończył), za to moze doczekamy się początku ciekawych gier komputerowych w świecie RPG Shadowruna...