DICE: Mody na Frostbite 2.0 nie są naszym priorytetem

Patryk Purczyński
2011/10/18 15:16

Twórcy Battlefielda 3 wolą skupić się na poprawie jakości gry niż wsparciu modów. Szwedzka ekipa DICE podtrzymuje więc swoje zdanie sprzed trzech miesięcy.

DICE: Mody na Frostbite 2.0 nie są naszym priorytetem

- Na chwilę obecną nie przygotowujemy żadnych narzędzi modderskich - poinformował w lipcu dyrektor wykonawczy studia DICE, Patrick Soderlund, odnosząc się do Battlefielda 3. Minęły trzy miesiące i nic się w tej kwestii nie zmieniło.

- Żeby wypuścić silnik Frostbite 2.0 jako narzędzie podlegające modyfikacjom, musielibyśmy poświęcić mnóstwo czasu, zwłaszcza jeśli miałoby to mieć przystępną formę - tłumaczy w rozmowie z dziennikarzami IndustryGamers producet Patrick Bach. - To nie jest w tej chwili nasz priorytet, zwłaszcza, że odciągnęłoby to naszą uwagę od wspierania i aktualizowania samej gry i Battlelogu - dodaje.

GramTV przedstawia:

Możemy więc przyjąć za pewnik, że Battlefield 3 ukaże się bez wsparcia modów. Aktywni na polu modyfikacji gracze będą tym faktem sromotnie rozczarowani.

Komentarze
45
Laid_back
Gramowicz
19/10/2011 14:58

Mam "małe" wątpliwości czy akcje reklamowe które mamy m.in. z EA to od razu sponsoring firmy - jako, że jakakolwiek działalność komercyjna wszystkich mediów oznaczałaby, że są sponsorowane przez jakiś koncern :)

Liptox
Gramowicz
19/10/2011 14:54

Ale kogo to obchodzi czy będą NM :DBo mnie nie ^^

Usunięty
Usunięty
19/10/2011 06:44

Najlepsze jest to, że Skyrim, który ma być portem z konsoli narzędzia moderskie dostanie od razu, a Batllefield nie dostanie pomimo tego, że jest grą przeznaczoną przede wszystkim na PC.




Trwa Wczytywanie