Prace nad pecetową wersją L.A. Noire ruszyły dopiero w momencie, gdy zakończono produkcję gry na Xboksa 360 i PlayStation 3. Twórcom zależy na jak najwyższej jakości wydania komputerowego.
Prace nad pecetową wersją L.A. Noire ruszyły dopiero w momencie, gdy zakończono produkcję gry na Xboksa 360 i PlayStation 3. Twórcom zależy na jak najwyższej jakości wydania komputerowego.
- Jeśli chodzi o L.A. Noire, nie mieliśmy wystarczającej ilości czasu by zacząć produkcję na PC, dopóki nie zakończyliśmy prac nad wersją konsolową i DLC do niej - tłumaczy Barrera. - Ważne jest również to, by nie przyspieszać na siłę produkcji wersji pecetowej, byśmy mogli zaserwować przeżycia dużego kalibru, które nie tylko wykorzystują pełnię możliwości sprzętu, ale też są warte tego, by na nie czekać - dodaje.
L.A. Noire na komputerach osobistych zadebiutuje w połowie listopada, a my zachęcamy do lektury naszych wrażeń z wersji PC.