Aktywność użytkowników Team Fortress 2 na polu mikropłatności jest 10 razy większa niż w przypadku innych gier opartych na modelu free-to-play. - Nie możemy tego pojąć - mówi Gabe Newell.
Aktywność użytkowników Team Fortress 2 na polu mikropłatności jest 10 razy większa niż w przypadku innych gier opartych na modelu free-to-play. - Nie możemy tego pojąć - mówi Gabe Newell.
- Nie możemy pojąć, co się właściwie dzieje - stwierdził współzałożyciel Valve podczas panelu WTIA TechNW w Seattle. - Wydaje się, że w zawartości musi być coś, co w znaczący sposób wpływa na chęć wydawania pieniędzy. Dysponujemy znacznie większą grupą uczestników niż w produkcjach takich jak FarmVille - zauważył.
Newell podkreślił też znaczenie wzrostu liczby osób grających w Team Fortress 2 po tym, jak gra przyjęła model free-to-play. Przypomnijmy, że dzięki mikropłatnościom gracze mogą nabyć unikatową broń, strój i gadżety.